Strona 1 z 2

Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 02 lipca 2014, 14:26
autor: kotekmk
Witam, moją virago zakupiłem pod budowę cafe racera, niestety internet nie wiele mówi a jak mówi to szczątkowo.
Pomyślałem że można by założyć taki temat, który zawierał by pytania i konkretne odpowiedzi, ale naprawdę konkretnie niech się wypowiadają osoby, które wiedzą a nie, które mówią może, na pewno wiele pytań się powtórzy, z forum ale właśnie wpadłem na pomysł aby w jednym temacie zawrzeć pytania i odpowiedzi podczas budowy. co wy na to?

Budowę dopiero zaczynam bo najpierw muszę reaktywować niedziałający silnik, ale już mam pierwsze pytania.

1. Moje koła to aluminiowe odlewy chciał bym szprychy co radzicie?
2. Jak nie szprychy to odlewy ale wtedy za to przód i tył 16'
3. Kierownica będzie clipon więc górną półkę z mocowaniem na kierownicę muszę zastąpić inną
4. Chce założyć takowy stabilizator http://www.tarozzipaolo.com/inglese/imm ... zatori.jpg na stronie tarozzi mają ale do 535 czy grubość goleni w 750 będzie taka sama i podpasuje to?

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 03 lipca 2014, 20:36
autor: tylust
Nie napisales jaki masz rocznik tej XV 750 wiec trudno cokolwiek powiedziec. Wg. mnie w necie informacj nie brakuje tylko trzeba znac angielski. Jak masz XV 81-83 przejrzyj wątek z ponizszeho linka. Tam masz przebudowe w zasadzie krok po kroku ze szczegółami. Polki w tych rocznikach nie trzeba zmieniać pod kierownice clip-on. Blokada tarozzi pasuje idelnie od jakiejs kawy. Tez masz to w ponizszym wątku. Ja tez przerabiam, ale obecnje zajmuje sie silnikiem i mi sie nie spieszy :wink: Kola zostawiam oryginalne bo mi sie podobają.
http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=45553.0

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 04 lipca 2014, 07:09
autor: kris2k
Koła najprościej swoje sprzedaj a kup od nowszego rocznika, masz szprychy bez żadnych większych przeróbek. W dodatku nadal bezdętkowe.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 09 lipca 2014, 21:44
autor: kotekmk
tylust pisze:Nie napisales jaki masz rocznik tej XV 750 wiec trudno cokolwiek powiedziec. Wg. mnie w necie informacj nie brakuje tylko trzeba znac angielski. Jak masz XV 81-83 przejrzyj wątek z ponizszeho linka. Tam masz przebudowe w zasadzie krok po kroku ze szczegółami. Polki w tych rocznikach nie trzeba zmieniać pod kierownice clip-on. Blokada tarozzi pasuje idelnie od jakiejs kawy. Tez masz to w ponizszym wątku. Ja tez przerabiam, ale obecnje zajmuje sie silnikiem i mi sie nie spieszy :wink: Kola zostawiam oryginalne bo mi sie podobają.
http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=45553.0
znam ten link ale właśnie chciałem coś dla polaków założyć, mój rocznik to 82.
polkę właśnie muśże zastąpić albo oszlifować ją jakoś bo ma odlane mocowanie na kierownicę.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 09 lipca 2014, 22:57
autor: tylust
Ja kierownicę będę zakładał nad półką. Przy okazji zawieszenie sie obniży i będzie tanio :wink:
Obrazek

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 09 lipca 2014, 23:27
autor: grzegorzbr2
tylust pisze:Ja kierownicę będę zakładał nad półką. Przy okazji zawieszenie sie obniży i będzie tanio :wink:
Obrazek
:shock: Przemyśl jeszcze raz ten patent

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 01:26
autor: pisior
doskonały , ja tak zrobie z xjką :)

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 16:45
autor: kotekmk
tylust pisze:Ja kierownicę będę zakładał nad półką. Przy okazji zawieszenie sie obniży i będzie tanio :wink:
ja chce akurat pod półka ale powiedz skąd ta kierownica jakie FI ma mocowanie? bo nie wiem czy kupic 35mm i lekko zeszlifować na lagi 36mm czy kupić 37 i dać jakąś podkładkę. Chyba że masz jakiś link do sklepu gdzie sprzedają pasujące do virago czyli 36mm

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 17:34
autor: tylust
Ja kupowalem na ebay. Wpisz 36mm clip ons i masz do wyboru do koloru. Tarozzi tez robi pasujace kirownice o wymiarze 36 mm ale droższe.

Ja kupiłem dokladnie takie jak te. Z powodu ksztaltu półki i bliskosci zbiornika musisz dobrac takie aby ta główka wchodząca na lage nie haczyła o zbiornik czy półkę. Między innymi dlatego wybrałem opcje z kierownicą nad półką. Trudno znaleźć taką, ktora podpasuje pod oryginalny zbiornik. Jest tam ciasno.
http://www.ebay.com/itm/36mm-Clip-Ons-H ... e9&vxp=mtr

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 17:40
autor: tylust
Aha, no i zależnie czy bedziesz bral osprzet (klamki, przelaczniki )nowy czy oryginalny musisz zwrócić uwage na średnicę kierownicy. W moto masz 22mm czyli 7/8 cala

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 18:31
autor: kotekmk
ja sprzęt raczej nowy będę zakładał dzięki za link ebay ja widziałem same po 150$ + przesyłka nie kalkulowało się dla tego kombinowałem inną średnicę. A tu podsyłasz mi za 30$ ciekawe jak mocny ten defekt.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 18:47
autor: Pandik
No no, 30$ za "defective product" naprawdę gratuluję wyobraźni.

Obrazek

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 19:51
autor: e_gregor
Pandik pisze:No no, 30$ za "defective product" naprawdę gratuluję wyobraźni.

Obrazek
Za sprzedawanie czegoś takiego powinien być kryminał. Można sprzedawać z defektami wizualnymi ale nie z taką wtopą w wykonaniu. To nie ozdobny boczek tylko podstawowy element wpływający na bezpieczeństwo jazdy

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 19:51
autor: Ciastek9000
Nie bez powodu kosztowały 150$. Nie dziadujcie bo to się może źle skończyć.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 19:59
autor: tylust
Podałem przykład pierwszy z brzegu. Ja kupiłem taki sam wzór, ale bez wad i od innego sprzedawcy. W opisie aukcji jest wyraźnie napisane, że towar ma wadę... Myślicie, że te za 150 usd to z skąd Wam przyślą ? 99% tych akcesoriów pochodzi z Chin i okolic.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 22:31
autor: Pandik
Spoko Tyltus, chodzi tylko o to że kotekmk chciał kupić kierę z tego właśnie linku a my mu po prostu odradzamy.
Teraz wyedytował posta i pyta o defekt. Kotekmk, kup za 150 dołków chociażby z Chin (co nie jest z Chin?) tylko nie ten badziew, tam wcale "mięsa" nie ma, oprzesz łapy i wkomponujesz klawiaturę w zegary ;)

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 22:58
autor: kotekmk
wtedy byłem na szybkim wychodnym z domu i nie doczytałem o tym defekcie, ale tak jak mówił tylust to był przykład z brzegu bo nie wiele drożej można kupić bez defektu. A w sensie kupuje to ze coś z Ebaya ale nie to z defektem bo chciałem w Polsce kupić większej średnicy i zrobić jakąś redukcję.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 23:06
autor: kotekmk
dobra temat kierownicy zamykamy bo rozwodzimy się za bardzo, cas na inny problem górna półka mam taką mniej więcej jak załącznik

jak widać mocowanie kierownicy jest całościowym odlewem, jak pójdzie kierownica clip on to zostanie tak brzydko cos radzicie z tym. (nie rozpisujmy się za dużo bo tak jak pisałem chciałbym aby ten watek był zbiorem szybkich pytań i odpowiedzi dla potomnych)

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 10 lipca 2014, 23:28
autor: Pandik
Tam gdzie strzałka to akurat jest mocowanie lagi ;) A jeśli chodzi o mocowanie kiery to zdemontuj te górne "clipy" na imbusa i poszukaj może takiej "półki", nie wiem jak to się nazywało - mostek na kierownicę czy coś w tym stylu. Autsajder ma taki patent i ładnie to wygląda. Taki ozdobny odlew z czterema otworami, czasami z jakimś motywem.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 11 lipca 2014, 16:19
autor: e_gregor
Albo zeszlifować te dolne nadlewy mocujące kierownicę i całą półkę wypolerować :D

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 12 lipca 2014, 11:19
autor: kotekmk
Pandik pisze:Tam gdzie strzałka to akurat jest mocowanie lagi ;)
to akurat przykładowe zdjęcie z neta nie patrzeć na strzałkę ;)

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 05 października 2014, 22:40
autor: kotekmk
poszukuję Gumy (osłony) amortyzatora wiadomo coś wam w tym temacie?

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 06 października 2014, 20:32
autor: tylust
Rozumiem, że miałeś na myśli GUMĘ, a nie dumę ? Tu masz przykład:

http://allegro.pl/jawa-350-ts-guma-gumy ... 24504.html

Jak wymiarami nie podejdzie to podskocz do jakiejś hurtowni motoryzacyjnej i poszukaj jakichś osłon przekładni kierowniczej (maglownicy) do auta. Coś na pewno się dobierze.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 19 października 2014, 20:23
autor: kotekmk
oczywiście że Gumy :) dzięki ale akurat te widziałem na allegro,
średnica górna 36mm się zgadza ale dolna za mała.

Re: Virago 750 budowa Cafe Racera, zbiór pytań i odpowiedzi

: 19 października 2014, 21:19
autor: pisior
jakieś fotki ? pokaz co wyskrobaleś ,ja już mam tyle :) https://picasaweb.google.com/1157402219 ... directlink