I co zrobił się po tych modyfikacjach potwór, że kierę urywagawior pisze: ↑18 marca 2019, 20:37 Dzisiaj i ja zrobiłem modyfikacje.
Jako że kupiłem zamiennik gaźnika od chińczyków i nie do końca wyszła podmiana ( nie koniecznie z winy tego gaźnika, bo było parę czynników/problemów, ale wrócił stary gaźnik ), to posłużył za dawcę i wziąłem z niego dysze.
Przełożone wszystko na szybko po pracy, ustawione na 3 obroty i od strzała chodzi i to jak chodzi. Teraz jest czym jechać, a warzę 110kg
Co do spalania, to czy 0.5 czy 1L więcej, to i tak bez znaczenie, bo warto. Ciekawe czemu producent nie wyciągnął więcej z tego silnika, skoro jest potencjał i to przy tak niewielkich zmianach.
Silnik zbiera się o wiele lepiej i dynamika jest bez porównania. Teraz bez problemu można skręcać na 3 biegu i silnik przyspiesza na 3 z naprawdę niskich obrotów. Płynna i bezproblemowa jazda na niskich obrotach i motocykl się zbiera. 80km/h osiąga bez problemu pod wiatr, bez przeciągania na biegach. Więcej nie miałem gdzie pojechać po centrum miasta, ale nie trzeba pasa startowego do rozwinięcia prędkości. Wcześniej bez zmian 90 i 100km/h jechałem, ale piłowanie na biegach i sporej prostej trzeba było.
Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
- Top Gun
- Posty: 2993
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
nie nabijaj się z kolegi
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Nie, ale chodzi znacznie lepiej.
Porównuje też mam z brata motorkiem 15KM i teraz chodzi podobnie, a wcześniej była między nimi różnica.
Porównuje też mam z brata motorkiem 15KM i teraz chodzi podobnie, a wcześniej była między nimi różnica.
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
I dzisiaj pojeździłem trochę ( 30km po mieście ) i 80km/h bez problemu leci lekko odkręcając manetkę. 5 bieg w końcu jest użyteczny w normalniej jeździe miejskiej i jadąc 60km/h mogę wrzucić piątkę i silnik przyspiesza z osobą mojej wagi. Wcześniej piątkę wbijałem bliżej 80km/h i służyła do utrzymywania prędkości na prostej, a z górki, czy z wiatrem virka jakoś tam przyspieszała, lub było trzeba piłować na 4 biegu, żeby więcej polecieć.
Dzisiaj leciałem prawie 100km/h ( według wskazań prędkościomierza ) w ruchu miejskim na 3 pasmówce w mieście, lawirując między autami i więcej nie było gdzie.
Pod większą górkę wcześniej szła 70km/h na 3 biegu, ale trzeba było piłować. Teraz bez piłowania i na 4 biegu te same górki pokonuje.
Startowanie z postuju też bez porównania. Wcześniej trzeba wkręcić na obroty, z większych obrotów ruszać, a teraz minimalnie gazu i ciągnie, a przy mocniejszym odkręceniu manetki startuje naprawdę fajnie jak mi się wydaje na 125cc
Wcześniej też sceptycznie podchodziłem do tego, ale miałem dawcę części, lubię grzebać i jestem bardzo mile zaskoczony efektami.
W aucie wolnossącym podnosiłem moc sporym nakładem finansowym i dłubaniem, a uzyskałem 10% i kilkanaście KM więcej i nie było takiej odczuwalnej różnicy. Tutaj koszt modyfikacji to kilkadziesiąt złotych i chwila dłubania - ja to zrobiłem od niechcenia po pracy i przy okazji powymieniałem śrubki, poczyściłem wtyczki, wsuwki, kostki itp. w instalacji i różnica jest bardziej odczuwalna niż w przypadku auta. Te powiedzmy 2-2,5km przykładowo przy fabrycznych niewielu ponad 11KM to jest sporo i bardziej odczuwalne jak z 200KM na 220KM
W okolicy świąt dla ciekawskich pro forma może będę mógł skorzystać z G-tech PRO to coś podrzucę ze wskazań.
Reasumując anan na gębie jest i kropka.
Teraz zostaje zrobienie zawieszenie, odpicowanie, polakierowanie elementów silnika, ramy ( błotniki itp. itd. ), wystawienie do sprzedaży i zakup 535 , ale sezon przejeździ jeszcze u mnie w czasie którego dojdzie do ładu i składu.
Dzisiaj leciałem prawie 100km/h ( według wskazań prędkościomierza ) w ruchu miejskim na 3 pasmówce w mieście, lawirując między autami i więcej nie było gdzie.
Pod większą górkę wcześniej szła 70km/h na 3 biegu, ale trzeba było piłować. Teraz bez piłowania i na 4 biegu te same górki pokonuje.
Startowanie z postuju też bez porównania. Wcześniej trzeba wkręcić na obroty, z większych obrotów ruszać, a teraz minimalnie gazu i ciągnie, a przy mocniejszym odkręceniu manetki startuje naprawdę fajnie jak mi się wydaje na 125cc
Wcześniej też sceptycznie podchodziłem do tego, ale miałem dawcę części, lubię grzebać i jestem bardzo mile zaskoczony efektami.
W aucie wolnossącym podnosiłem moc sporym nakładem finansowym i dłubaniem, a uzyskałem 10% i kilkanaście KM więcej i nie było takiej odczuwalnej różnicy. Tutaj koszt modyfikacji to kilkadziesiąt złotych i chwila dłubania - ja to zrobiłem od niechcenia po pracy i przy okazji powymieniałem śrubki, poczyściłem wtyczki, wsuwki, kostki itp. w instalacji i różnica jest bardziej odczuwalna niż w przypadku auta. Te powiedzmy 2-2,5km przykładowo przy fabrycznych niewielu ponad 11KM to jest sporo i bardziej odczuwalne jak z 200KM na 220KM
W okolicy świąt dla ciekawskich pro forma może będę mógł skorzystać z G-tech PRO to coś podrzucę ze wskazań.
Reasumując anan na gębie jest i kropka.
Teraz zostaje zrobienie zawieszenie, odpicowanie, polakierowanie elementów silnika, ramy ( błotniki itp. itd. ), wystawienie do sprzedaży i zakup 535 , ale sezon przejeździ jeszcze u mnie w czasie którego dojdzie do ładu i składu.
- MarcinS
- Posty: 655
- Rejestracja: 03 grudnia 2017, 19:07
- Motocykl: Virago XV535 2YL '93
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Jak efekt pozytywny, to super! Pozostaje tylko nawijać kilometry. Producent nie robi takich modyfikacji, bo może planować je dopiero w kolejnym wydaniu danego modelu, albo dlatego, że silnik ciężej mieści się w wymaganych normach emisji spalin. Na szczęście użytkownik może sam sobie poprawić maszynę.
A opinie z Forum bierz z przymrużeniem oka, bo tu wszystko poniżej litra to motorynka a nie motocykl.
A opinie z Forum bierz z przymrużeniem oka, bo tu wszystko poniżej litra to motorynka a nie motocykl.
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"
I am a man who walks alone"
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Po mniej niż pół litra to nie ma nawet po co iść do sklepu
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- Top Gun
- Posty: 2993
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Nie warto za szybko trzeba znowu iść
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Witam jestem po modyfikacji gaźnika motocykl odpala i pracuje na postoju super ale w trakcie jazdy jest tak jakby brakowało mu paliwa proszę o pomoc
- Wesoly
- Posty: 1660
- Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
- Motocykl: H-D
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
535-> 1100-> FAT BOB-> SPORT GLIDE
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Witam jestem Karol od miesiąca posiadacz Yamaha Virago 125
- aligator73
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwietnia 2019, 22:04
- Motocykl: Virago125, Deauville
- Lokalizacja: Wlkp
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Chciałbym zamówić opisana w temacie dyszę główną 110 i wolnych obrotów 15, ale jak szukam (a pewnie źle szukam) to nie mogę znaleźć do konkretnie naszego gaźnika. MichalGDA wskazał, że w XV125 siedzi Mikuni BDS26. Szukałem np na stronie gmoto.pl ale tam są wymienione inne modele Mikumi https://gmoto.pl/dysze-gaznikowe,183/
Czy któreś z tych dysz będą pasować?
Czy któreś z tych dysz będą pasować?
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Sprawdź śr i skok gwintu
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Ja zamówiłem z Gmoto dysze do 250 i lataaligator73 pisze: ↑30 kwietnia 2019, 19:01 Chciałbym zamówić opisana w temacie dyszę główną 110 i wolnych obrotów 15, ale jak szukam (a pewnie źle szukam) to nie mogę znaleźć do konkretnie naszego gaźnika. MichalGDA wskazał, że w XV125 siedzi Mikuni BDS26. Szukałem np na stronie gmoto.pl ale tam są wymienione inne modele Mikumi https://gmoto.pl/dysze-gaznikowe,183/
Czy któreś z tych dysz będą pasować?
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Witam
Co może być przyczyną odcięcia, zmniejszenie obrotów... nie wiem jak to nazwać.
Wczoraj bawiłem się obrotomierzem i zauważyłem że po dojściu do 10.000 następuje spadek do 8.000 (te 10000 to mało precyzyjne, bo obrotomierz z odzysku). Mam moduł P więc on chyba nie odcina?
Co może być przyczyną odcięcia, zmniejszenie obrotów... nie wiem jak to nazwać.
Wczoraj bawiłem się obrotomierzem i zauważyłem że po dojściu do 10.000 następuje spadek do 8.000 (te 10000 to mało precyzyjne, bo obrotomierz z odzysku). Mam moduł P więc on chyba nie odcina?