Ja bym zakładał to co w oryginale czyli 45 i 16
Zmiana zębatki miała by sens przy innym kominie.
Moje zdanie ; zmiana zębatki przedniej na mniejszą, lub tylną na większą, ma sens tylko wtedy gdy motocykl szykujesz do jazdy na jednym kole.
To jest też zależne od tego - czego oczekujesz od moto, większej elastyczności, przyspieszenia
Dając 14, 15 będziesz miał większe spalanie, krótsze biegi
Jak latasz delikatnie i długie trasy to nieraz nawet warto dać 1 ząb większą-będzie gorzej przyśpieszać, ale biegi się wydłuża, jak elastyczny silnik to mniej wachlowania, i przy powiedzmy 100 czy 110 spadną ci obroty i spadnie spalanie.
Mniejsza zębatka z przodu - szybcjej zużywa się łańcuch i zębatki, lepiej dać tył większy np +3 niż przód - 1
Choć też nie do końca, zgodnie z gearingcommander zależy to od tego jak często dany ząb spotyka się z danym ogniwem łańcucha. Zależy to od wartości liczby zębów na przodzie, tyle, i długości łańcucha.
Zostawił bym to co w oryginale
Zmiana to zawsze kompromis
Masz programik pod linkiem
http://www.gearingcommander.com/
ale jest to teoria