Strona 7 z 7

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 30 września 2018, 22:16
autor: konradStarachowice
Wątek żył dzięki Wam wszystkim. I myśle ze pozostanie na forum długo dla potomnych co by pomógł wielu osoba. W sumie jeden wątek a dość złożony.
Super smakuje doprowadzenie moto własnymi rękami nie korzystając z serwisów czy zaprowadzania do innych osób. Może nie jest łatwo na początku bo wszystko jest obce i czasem brakuje pomysłów. Ale dzięki Waszemu zaangażowaniu nieocenionej pomocy udało się i jest to Wspólny sukces:)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 01 października 2018, 19:36
autor: Bella
Od poczatku to sledze, bo jak wczesniej pisalem mam ten sam problem i jak zrozumialem winowajca byla ta wieksza podlkadka na iglicy, tzn. kolejnosc je zamontowania tak jak na filmie ? Pozdrawiam

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 01 października 2018, 19:41
autor: konradStarachowice
Winowajca zalewania silnika tak. Ale jeśli chodzi o słabe osiągi motoru ( max prędkość 125) to winowajca był niewłaściwie złożony układ podciśnienia i prawdopodobnie luzy zaworowe złe ustawione. Były niewiele ponad normę. Ogólnie zbyt duże.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 04 kwietnia 2023, 07:12
autor: BARTEZ_TK
Cześć chciałem dopytać do swojej maszyny dokładam bost sensor.
DOKŁADAM dla tego że cewki mają wtyczkę (pewnie nowsze niż Moto )i chce spróbować jakie uzyskał zmiany gdy dołożę bost sensor
Pyanie włączyć jego wężyk tak poprostu do układu podcisbienia (oczywiście w miejscu wspólnym dla obu cylindrów ) czy jest konkretne miejsce

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 04 kwietnia 2023, 09:22
autor: PanG
Tam gdzie masz miejsce.

Byly 2 fabryczne rozwiązania: dwa siusiaki na gumowym króćcu albo trójnik na wężu. Nie ma to większego znaczenia.

Sprawdź natomiast poprawne zasilanie MAPa i czy nie laguje podczas pracy (nie ma latencji sygnału).

Co do "osiągów". To steruje kolanem krzywej przyspieszenia w zakresie niskich obciążeń, gdy czoło płomienia jest tak zamulone, że wymaga dużo wcześniejszej inicjacji. Czyli: małe otwarcie manety, wysokie obroty/hamowanie silnikiem/przyspieszanie.

Tu masz fabryczną charakterystykę:

Obrazek

Obrazek

Odłączenie sensora powoduje wejście modułu w "tryb awaryjny", czyli podstawową mapę 12-36⁰ (100kPa)

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 05 kwietnia 2023, 21:46
autor: BARTEZ_TK
Dzięki

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

: 30 września 2023, 23:52
autor: KRZYSZTOF
konradStarachowice pisze: 27 września 2018, 20:04 Dziś podczas rozgrzania silnika zapaliła die kontrolka oleju. Aż mnie zwaliło z nóg. Motor stał na bocznej stopce. Wyprostowalem go i zgasła potem znów się zapaliła.Czy to normalne. Chciałem sprawdzić poziom oleju w okienku ale ciemno już było a komórka mi padła i nie było czym poświecić. Gdzieś tez czytałem ze może olej mi spalać, jeśli ubywa. Moze to ta przyczyna czarnych świec, szarpania i duszenia przy obrotach 2000-3000.moror dymi na zimnym silniku z rury. Może to wina pierścieni zgarniających???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Spoko, spoko, nie bój nic, to nie jest kontrolka ciśnienia oleju jak w aucie tylko poziom oleju, na bocznej stopce spływa na bok a czujnik po prawej stronie jest.