Virago 535 - Dusi się na wysokich obrotach, niska V max
: 24 lipca 2018, 21:47
Witam jeszcze raz wszystkich forumowiczów !
Niedawno stałem się posiadaczem mojej pierwszej Virago 535 z 95go. Na początku wszystko z moto wydawało się być ok do momentu aż po kilku jazdach postanowiłem wydusic z niej nieco więcej mocy i rozkręcić na autostradzie do wyższej prędkości. Okazuje się ze po odkreconeniu manetki ciutke za dużo silnik zaczyna przerywac i dusić się - moto nie ma w ogóle wysokich obrotów. Maksymalna prędkość jaka wyciąga na płaskiej powierzchni to około 110km/h Dalej nie idzie - zaczyna przerywać a do tego pali z 7.5l/100 . Diagnostykę rozpocząłem od filtru powietrza - wymieniłem na nowy. Potem poszedł nowy filtr paliwa - obie czynności bez skutku. Po przeczytaniu instrukcji regulacji gaznika zaczalem bawić się z śrubami pod dekielkami gaznikow - niestety ich wykrecanie nie powoduje wzrostu obrotów i po kilku regulacjach wróciłem do pierwotnego nastawienia na którym moto chodzi najlepiej. Wyjąłem przeczyscilem i sprawdzilem świece - wszystko jest ok, przewody ok, iskry w porządku. Kolor lekko czarnawy. Następnie wyjąłem gazniki i dokładnie przeczyscilem ich każdy element (generalnie były w miarę czyste). Iglice ok, membrany również w dobrym stanie. Po założeniu sprawdzłem poziom paliwa w gaznikach - dokładnie 13.5mm poniżej kresek. Wszystko jest ok a moto cały czas nie ma wysokich obrotów, proszę o pomoc.
Niedawno stałem się posiadaczem mojej pierwszej Virago 535 z 95go. Na początku wszystko z moto wydawało się być ok do momentu aż po kilku jazdach postanowiłem wydusic z niej nieco więcej mocy i rozkręcić na autostradzie do wyższej prędkości. Okazuje się ze po odkreconeniu manetki ciutke za dużo silnik zaczyna przerywac i dusić się - moto nie ma w ogóle wysokich obrotów. Maksymalna prędkość jaka wyciąga na płaskiej powierzchni to około 110km/h Dalej nie idzie - zaczyna przerywać a do tego pali z 7.5l/100 . Diagnostykę rozpocząłem od filtru powietrza - wymieniłem na nowy. Potem poszedł nowy filtr paliwa - obie czynności bez skutku. Po przeczytaniu instrukcji regulacji gaznika zaczalem bawić się z śrubami pod dekielkami gaznikow - niestety ich wykrecanie nie powoduje wzrostu obrotów i po kilku regulacjach wróciłem do pierwotnego nastawienia na którym moto chodzi najlepiej. Wyjąłem przeczyscilem i sprawdzilem świece - wszystko jest ok, przewody ok, iskry w porządku. Kolor lekko czarnawy. Następnie wyjąłem gazniki i dokładnie przeczyscilem ich każdy element (generalnie były w miarę czyste). Iglice ok, membrany również w dobrym stanie. Po założeniu sprawdzłem poziom paliwa w gaznikach - dokładnie 13.5mm poniżej kresek. Wszystko jest ok a moto cały czas nie ma wysokich obrotów, proszę o pomoc.