XV750 Metaxa Cafe Racer
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
No niech Cię chudy Mojżesz.....podoba mi się coraz bardziej!!!
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Po pierwszej warstwie pigmentu czerwieni
- Załączniki
-
- 53889951_452367312197956_2412735760139550720_n.jpg (59.96 KiB) Przejrzano 6872 razy
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
No wtedy zbiornik był już zajebis......y,ale teraz to już kur...... przesadziłeś
Przepięknie !!!
Przepięknie !!!
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
- Dragster
- Posty: 521
- Rejestracja: 08 czerwca 2015, 21:38
- Motocykl: VTX 1800
- Lokalizacja: Okolice Garwolina
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Ładnie
- Snake
- Posty: 970
- Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 14:15
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Zacnie to wygląda.
To już kukońcowi
To już kukońcowi
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Super zmotka. A podpowiedz bo wlaśnie zamierzam zamowic wydech z kwasówki. Tylko chcialem zrobić coś na podobienstwo oryginalu czuli lączenie pod spodem i oczywiście puste. I nie wiem czy dlugość kolektorów ma znaczenie.
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Pedros_85 podobno długość ma znaczenie !!!:mrgreen:
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Grubość też ponoć im grubszy tym mocniej wali... basem , wiec tu kolejne pytanie czy zjeżdżać ze srednicą.
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Sorki trochę mnie nie było bo po prostu brak czasu Moto już skończone
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
No no
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- Maruda
- Posty: 1846
- Rejestracja: 22 września 2013, 23:00
- Motocykl: Czarny :)
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Miło dla oka... Choć brakuje mi gdzieś kolorów... Ten bak tylko w kolorze czerwonym trochę sprawia wrażenie jakby nie od tego moto był... Może jakieś jeszcze akcenty czerwieni dla dopełnienia efektu ??? Oczywiści to moje Marudne spojrzenie.. Widać kawał dobrej roboty... Może jakiś filmik?? Posłuchalibyśmy przy okazji jak to gra ??
...żyj tak jakby jutra miało nie być...
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Coś nie poszło z wahaczem i obudową bębna...
Wydech wygląda jak centralne ogrzewanie lutowane przez pana Janusza.
Niebieskie przewody i detale zacisków pasują tu jak pięść do nosa.
I jeszcze ten laczek z przodu...
Ale to ma się Tobie podobać!
Wydech wygląda jak centralne ogrzewanie lutowane przez pana Janusza.
Niebieskie przewody i detale zacisków pasują tu jak pięść do nosa.
I jeszcze ten laczek z przodu...
Ale to ma się Tobie podobać!
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- leopold
- Posty: 579
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:12
- Motocykl: Virago 750
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Pod względem projektu motor bardzo fajny, świetnie zrównoważona sylwetka, choć jakby dość "ciężkawa" (ale to wizja twórcy).
Pod względem wykonania: chyba mocna piątka z plusem (oczywiście musimy opierać się na zdjęciach), ale z opisu wykonania wynikało, że robi to nie lada fachowiec. Szacun.
I jedna skucha: głośność praktycznie otwartego wydechu. Niestety ciągle trudno dociera do twórców, że ich wolność kończy się dokładnie w miejscu, gdzie dochodzi do styku z wolnością i prawami innych, w tym prawem do nie bycia narażonym na słuchanie grzmotów z wydechu takiego wynalazku. A przecież ta maszyna chyba nie została zbudowana wyłącznie do postawienia na wystawie.
Pozdrawia zrównoważony Leopold
Pod względem wykonania: chyba mocna piątka z plusem (oczywiście musimy opierać się na zdjęciach), ale z opisu wykonania wynikało, że robi to nie lada fachowiec. Szacun.
I jedna skucha: głośność praktycznie otwartego wydechu. Niestety ciągle trudno dociera do twórców, że ich wolność kończy się dokładnie w miejscu, gdzie dochodzi do styku z wolnością i prawami innych, w tym prawem do nie bycia narażonym na słuchanie grzmotów z wydechu takiego wynalazku. A przecież ta maszyna chyba nie została zbudowana wyłącznie do postawienia na wystawie.
Pozdrawia zrównoważony Leopold
- Snake
- Posty: 970
- Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 14:15
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Twórca sie narobił nie ma co Brawo Ty za włożoną w to pracę. Bo torchę widać to kosztowało i czasu i kasy i samozaparcia.
Cafe Racer to nie mój klimat więc trudno mi ocenić sam efekt końcowy bo tu już mowa o guście. Podoba mi się malowanie baku no i Virago chyba stworzone do tego typu projektów.
Kawął roboty rześ odwalił!
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Dzięki ze sie podoba Motocykl juz sprzedany tak jak było w planie najbardziej wzruszyła mnie mina kupującego prawie sie rozbeczał tak mu sie podobał Ktos tam pisał o wydechu ,wydech ma db kiler wiec mieści sie w normach . a pan Janusz tak go rasowo polutował ze dźwięk ma nieziemski opona przednia musiała być wsadzona 120 żeby pasowała z tylnia 140 . nie mozna wsadzic do takiego projektu 100/110 bo to wogole nie ma racji bytu ,no ale o tym trzeba sie choć odrobinę znać . tak czy siak pracy przy tym modelu od cholery i jak ktoś napisał w cholerę kasy poszło ale się zwróciło . i as 2 kolejne prywatne zlecenia budowy następnych Potworów .
- Maruda
- Posty: 1846
- Rejestracja: 22 września 2013, 23:00
- Motocykl: Czarny :)
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Fajnie, że wszystko poszło zgodnie z planem, a i kasa się zgadza...
Pamiętaj z tymi prawdami to jak z dupą... Każdy ma swoją...
Pozdro i wrzucaj tutaj kolejne projekty, bo jak rozumiem takie się pojawią???
Pamiętaj z tymi prawdami to jak z dupą... Każdy ma swoją...
Pozdro i wrzucaj tutaj kolejne projekty, bo jak rozumiem takie się pojawią???
...żyj tak jakby jutra miało nie być...
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
gratulacje! moto wygląda naprawdę super sam jestem w trakcie przerabiania swojej XV750 i może ktoś mógłby mi doradzić w kilku sprawach:
1. jeżeli chodzi o konwersję przedniego zawieszenia, kolega do Metaxy wykorzystał zestaw od R1 2002r, czy zawieszenie z R1 2007-2008 będzie również pasować na podobnej zasadzie? czy jest taka sama średnica sztycy, rozstawy na półkach itp?
2. odnośnie tylnego zawieszenia, czy przy konwersji na amortyzator z R1 lub R6 trzeba będzie użyć jakiegoś adaptera do ramy? bo chyba ten oryginalny jest sporo dłuższy od sportowych z R1 czy R6?
3. jak wygląda sytuacja z malowaniem lag przednich amortyzatorów? czy jest z tym problem i z jakimi kosztami mniej/więcej może się to wiązać?
4. i ostatnie pytanie o opone na tył, w Metaxie jest 140 z tyłu i czy było coś pod to przerabiane czy się zmieściła? u mnie teraz jest 130 i raczej miejsca już nie ma :/
z góry dziękuję za pomoc
1. jeżeli chodzi o konwersję przedniego zawieszenia, kolega do Metaxy wykorzystał zestaw od R1 2002r, czy zawieszenie z R1 2007-2008 będzie również pasować na podobnej zasadzie? czy jest taka sama średnica sztycy, rozstawy na półkach itp?
2. odnośnie tylnego zawieszenia, czy przy konwersji na amortyzator z R1 lub R6 trzeba będzie użyć jakiegoś adaptera do ramy? bo chyba ten oryginalny jest sporo dłuższy od sportowych z R1 czy R6?
3. jak wygląda sytuacja z malowaniem lag przednich amortyzatorów? czy jest z tym problem i z jakimi kosztami mniej/więcej może się to wiązać?
4. i ostatnie pytanie o opone na tył, w Metaxie jest 140 z tyłu i czy było coś pod to przerabiane czy się zmieściła? u mnie teraz jest 130 i raczej miejsca już nie ma :/
z góry dziękuję za pomoc
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 maja 2021, 23:48
- Motocykl: 535
- Status: Offline
Re: XV750 Metaxa Cafe Racer
Absolutnie piękna maszyna. Jakie są widełki cenowe takiej konwersji?