Króćce gdzie jaki zamontować, odblokowanie silnika itp
: 19 kwietnia 2019, 00:05
Witam Kolegów
Zabrałem się za czyszczenie gaźników i inne czynności obsługowe w mojej Virago 535z 1997r. Oznaczenie silnika 3BR04. W dowodzie mam wpis o mocy 25KW. Po demontażu gaźników stwierdziłem zwężki w króćcach dolotowych. Usunąłem te zwężki, wykonałem drobną naprawę przy membranie i teraz chciałem przystąpić do montażu gaźników. Niestety nie sprawdziłem dokładnie przy demontażu i teraz nie wiem gdzie ma być króciec z literką A a gdzie z litera B. Kolejna sprawa to dysze. Jakie powinny być dysze w wersji najmocniejszej bo po zdjęciu blokady mój silnik powinien mieć teraz moc max. Co jeszcze należy zmienić w moich gaźnikach żeby uzyskać max moc. Czytałem że różne są jeszcze iglice ale mało danych na ten temat znalazłem. Proszę o info jakie dokładnie jeszcze trzeba podjąć działania jeśli chcemy przywrócić pełną moc w silniku.
Pozdrawiam Janusz
Zabrałem się za czyszczenie gaźników i inne czynności obsługowe w mojej Virago 535z 1997r. Oznaczenie silnika 3BR04. W dowodzie mam wpis o mocy 25KW. Po demontażu gaźników stwierdziłem zwężki w króćcach dolotowych. Usunąłem te zwężki, wykonałem drobną naprawę przy membranie i teraz chciałem przystąpić do montażu gaźników. Niestety nie sprawdziłem dokładnie przy demontażu i teraz nie wiem gdzie ma być króciec z literką A a gdzie z litera B. Kolejna sprawa to dysze. Jakie powinny być dysze w wersji najmocniejszej bo po zdjęciu blokady mój silnik powinien mieć teraz moc max. Co jeszcze należy zmienić w moich gaźnikach żeby uzyskać max moc. Czytałem że różne są jeszcze iglice ale mało danych na ten temat znalazłem. Proszę o info jakie dokładnie jeszcze trzeba podjąć działania jeśli chcemy przywrócić pełną moc w silniku.
Pozdrawiam Janusz