XV 535 Strzały z tłumika i brak mocy
: 25 października 2019, 19:57
Dzień dobry,
mam następujący problem:
ponad miesiąc temu nabyłem yamahę virago xv535 86r.
Wszystko elegancko, była świeżo po czyszczeniu, wymianie uszczelek i synchronizacji gaźników. Motocykl ma pusty wydech i po zagrzaniu pojawiały się strzały z wydechu. Poza tym świeżo po zalaniu do pełna potrafił strzelić kilka razy i stracić moc - przygazówka wystarczyła na naprawę
Ostatnio jednak stracił moc, mocniej dudni przy pracy i pojawiają się trzaski/strzały z wydechu tzn. brzmi to tak jakby ktoś przywalił z pustej plastikowej butelki w ziemię, bardzo głośny i krótki dźwięk. Występuje słabo podczas pracy i przy odpuszczaniu gazu przy przygazówce.
Więc tak, pali na obydwu cylindrach ale dosyć słabo i nierówno tzn. nierównomiernie się nagrzewają, jedna świeca jest lekko wilgotna po pracy, a druga okopcona na czarno. Opory na impulsatorze sprawdzone instrukcją z tego posta https://virago.com.pl/viewtopic.php?t=32101 wahają się między 160, a 170 om. Akumulator trzyma napięcie a alternator działa (mierzone na klemach).
Planuję wymianę świec, a jeśli to nie pomoże zabranie się za cewki, ale postanowiłem najpierw zapytać, ponieważ w sumie to nie wiem co właściwie się dzieje z moto.
mam następujący problem:
ponad miesiąc temu nabyłem yamahę virago xv535 86r.
Wszystko elegancko, była świeżo po czyszczeniu, wymianie uszczelek i synchronizacji gaźników. Motocykl ma pusty wydech i po zagrzaniu pojawiały się strzały z wydechu. Poza tym świeżo po zalaniu do pełna potrafił strzelić kilka razy i stracić moc - przygazówka wystarczyła na naprawę
Ostatnio jednak stracił moc, mocniej dudni przy pracy i pojawiają się trzaski/strzały z wydechu tzn. brzmi to tak jakby ktoś przywalił z pustej plastikowej butelki w ziemię, bardzo głośny i krótki dźwięk. Występuje słabo podczas pracy i przy odpuszczaniu gazu przy przygazówce.
Więc tak, pali na obydwu cylindrach ale dosyć słabo i nierówno tzn. nierównomiernie się nagrzewają, jedna świeca jest lekko wilgotna po pracy, a druga okopcona na czarno. Opory na impulsatorze sprawdzone instrukcją z tego posta https://virago.com.pl/viewtopic.php?t=32101 wahają się między 160, a 170 om. Akumulator trzyma napięcie a alternator działa (mierzone na klemach).
Planuję wymianę świec, a jeśli to nie pomoże zabranie się za cewki, ale postanowiłem najpierw zapytać, ponieważ w sumie to nie wiem co właściwie się dzieje z moto.