Strona 1 z 1

Virago 125 - przewody i cewka.

: 08 czerwca 2020, 10:52
autor: Kaczucha1990
Cześć,

Mam przebicie na przewodzie przy wejściu do cewki. Chciałem wymienić przewód i stąd pojawia mi się pytanie, czy w virago 125/250 przewody w cewce są na stałe czy da się je wykręcić. Czy trzeba wymienić komplet przewodu z cewką? Jeżeli da się wykręcić to czy przewód jest 5mm czy 7mm?
Z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam,

Andrzej

Re: Virago 125 - przewody i cewka.

: 08 czerwca 2020, 14:13
autor: AndrzejJozwiak
Nie sprawdzałem tego jeszcze u siebie, ale według katalogu cewka i przewód to jedna nierozłączna część (I cewka - 2UJ-82310-00, II cewka - 2UJ-82320-00), fajka jest kolejną osobną częścią (2 szt. - 1UY-82370-20).

Re: Virago 125 - przewody i cewka.

: 09 czerwca 2020, 21:22
autor: MarcinS
W 535 też wymienia się komplet cewka-przewód, ale dla chcącego...: https://m.youtube.com/watch?v=ml_xv2lJltQ

Re: Virago 125 - przewody i cewka.

: 10 czerwca 2020, 12:09
autor: Kaczucha1990
Dzięki za informacje, ale z tego co się rozeznałem to cewka w Virago 125/250 jest na stałe połączona z przewodem. Zamówiłem komplet cewka + przewód. Pozdrawiam :)

Re: Virago 125 - przewody i cewka.

: 10 czerwca 2020, 14:48
autor: AndrzejJozwiak
Taka właśnie jest biznes-strategia producentów. Zamiast wymienić tylko zepsuty element (mały koszt), wymieniamy złożony podzespół (wielokrotnie wyższy koszt), ponieważ dany element jest trwale połączony z resztą podzespołu. Miałem podobną sytuację w aucie, zużyły się 2 małe przekaźniki w module komfortu, ale producent utrudnił dostęp do nich zalewając moduł jakąś żywicą, koszt 2 przekaźników w sklepie z elektroniką ponad 30 zł, koszt nowego modułu w ASO niecałe 2000 zł :lol: Na szczęście udało się wydłubać tą żywicę i wymienić przekaźniki :D

Re: Virago 125 - przewody i cewka.

: 10 czerwca 2020, 15:14
autor: Feniks
W podobny sposób niektórzy zabierają się do kabli, wydłubują je z cewek i montują nowe na żywicy