Strona 1 z 1

Tłoki nadwymiarowe

: 13 listopada 2020, 13:30
autor: r4dz1k
Witam wszystkich,

Posiadam virago produkcja '83, potrzebuje tłoków nad wymiarowych, ktoś się orientuje gdzie takie coś dostanę? Bo szczerze nie mam pojęcia nawet gdzie zacząć szukać.

Za wszelkie sugestię z góry dziękuję.

Re: Tłoki nadwymiarowe

: 13 listopada 2020, 22:33
autor: Feniks
W powitalni wrzuć jakieś :motorcycle: .
Nie spotkałem się z nadwymiarami i nie sądze że istnieją.

Re: Tłoki nadwymiarowe

: 14 listopada 2020, 10:13
autor: Blunio
r4dz1k pisze: 13 listopada 2020, 13:30 Witam wszystkich, Posiadam virago produkcja '83, potrzebuje tłoków nad wymiarowych, ktoś się orientuje gdzie takie coś dostanę? Bo szczerze nie mam pojęcia nawet gdzie zacząć szukać. Za wszelkie sugestię z góry dziękuję.
Jak nadwymiarowe tłoki, to rozumiem i szlif cylindrów. Mnie kiedyś majster szlifował cylindry do Malucha, przed podjęciem roboty poprosił o tłoki, bo robił szlif pod konkretne tłoki. Myślę że najpierw pogadaj z majstrem o ile go masz i na pewno coś doradzi :)

Re: Tłoki nadwymiarowe

: 14 listopada 2020, 15:25
autor: mytek1
https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci ... rbowy-tlok
tutaj niby masz dostępne ori tłoki nadwymiarowe do Xv750 z ''83, po około 500zł/szt, z tym, że do nadwymiaru +0,25 nie ma pierścieni dostępnych. Musiałbyś wziąć +0,50, ale to koszt tłoków z pierścieniami ponad 1500zł. Ewentualnie tłoki ori a pierścienie dorobić w firmie zajmującej się tym, albo dorobić tłoki i pierścienie. Używek w nadwymierze to raczej nie znajdzie. Jest jeszcze opcja, żeby tulejować cylindry na nominalny wymiar.

Re: Tłoki nadwymiarowe

: 15 listopada 2020, 07:40
autor: Blunio
mytek1 pisze: 14 listopada 2020, 15:25 https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci ... rbowy-tlok
tutaj niby masz dostępne ori tłoki nadwymiarowe do Xv750 z ''83, po około 500zł/szt, z tym, że do nadwymiaru +0,25 nie ma pierścieni dostępnych. Musiałbyś wziąć +0,50, ale to koszt tłoków z pierścieniami ponad 1500zł. Ewentualnie tłoki ori a pierścienie dorobić w firmie zajmującej się tym, albo dorobić tłoki i pierścienie. Używek w nadwymierze to raczej nie znajdzie. Jest jeszcze opcja, żeby tulejować cylindry na nominalny wymiar.
Tysiąc pięćset to na początek ... dojdą uszczelki i inny szpej plus robocizna. Może lepiej oglądnąć się za silnikiem używką ?