problem
-
- Status: Offline
problem
Witam .Jestem nowy na forum i zielony w Japończykach zawsze jeżdziłem na weteranach.Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym właścicielem 750 z 93roku i od kilku tygodni borykam się z prodlemem pracy 1 cylindra . Mam wkręcone nowe świece i tak jest problem z odpaleniem a jak odpali to tylko na 2-gi cylinder (w pierwszym od czasu do czasu coś się zadzieje -strzeli w wydech) i to wszystko . Zamieniałem świece i fajki i nic. Proszę o pomoc skrzys
- VIKING
- Posty: 1765
- Rejestracja: 12 października 2008, 12:43
- Motocykl: Custom 1400 xt350 DL
- Lokalizacja: Wieruszów
- Wiek: 51
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: problem
Witam mam pytanie czy w między czasie nieściągałeś osłony filtra powietrza jeśli masz te objawy jednym z ustaleń jest brak elementu gimowej zatyczki pomiędzy gażnikiem a cylindrem. Jeśli chcesz to dzwoń wytłumaczę jak to sprawdzić.
Do zobaczenia na 204 km. trasy nr. 8[you]
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.fotosik.pl/u/janik15/album/1221095
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.fotosik.pl/u/janik15/album/1221095
-
- Status: Offline
Re: problem
Mam ściągnięte boczne osłony że gażniki mam widoczne .
Mogę zadzwonić ale podaj mi nr tel
Pozdrawiam skrzys
Mogę zadzwonić ale podaj mi nr tel
Pozdrawiam skrzys
-
- Status: Offline
Re: problem
witac!!
tak jak janik pisze jest taka mozliwosc...a sprawdzales iskre na swiecy tego co nie pali??jest mokra czy sucha jak wykrecisz po odpaleniu kiedy pracuje tylko na jednym cylindrze??grzebales cos z reg gaznikow??japonia nie jest niczym skaplikowanym-zwlaszcza virago...z moich doswiadczen to czesto nad weteranami dluzej sie glowilem by znalezc usterke:)
pozdrawiam
tak jak janik pisze jest taka mozliwosc...a sprawdzales iskre na swiecy tego co nie pali??jest mokra czy sucha jak wykrecisz po odpaleniu kiedy pracuje tylko na jednym cylindrze??grzebales cos z reg gaznikow??japonia nie jest niczym skaplikowanym-zwlaszcza virago...z moich doswiadczen to czesto nad weteranami dluzej sie glowilem by znalezc usterke:)
pozdrawiam
-
- Status: Offline
Re: problem
Dobra widzę nr
[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 11:02 pm ]
Jak już odpalił to świeca była wilgotna (NGK -7)-były też zamieniane . Gażniki były wyjmowane i czyszczone bo ssanie nie chodziło ale wszystkie ustawienia pozostały bez zmian.
[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 11:02 pm ]
Jak już odpalił to świeca była wilgotna (NGK -7)-były też zamieniane . Gażniki były wyjmowane i czyszczone bo ssanie nie chodziło ale wszystkie ustawienia pozostały bez zmian.
-
- Status: Offline
Re: problem
Miałem taką przypadłość w mojej Kawie. Pomogła regulacja gaźników. Jeden pływak był źle ustawiony. Może spróbujesz tego rozwiązania?
-
- Status: Offline
Re: problem
na początek sprawdził bym czy dawki są takie same i synchro. Pływaki jak raz ruszysz i to nie będzie to to nie dojdziesz do ładu.
Powinieneś też sprawdzić kompresje i ustawienie zaworów.
Powinieneś też sprawdzić kompresje i ustawienie zaworów.
- robson
- Posty: 1891
- Rejestracja: 04 września 2007, 15:13
- Motocykl: VIRAGO 1.1
- Lokalizacja: Lędziny
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: problem
Skrzys skontaktuj się z Ayo mieszka koło Cieszyna on jest szpecem od gaźników A na marginesie virago lubi mieć założony filtr powietrza i nie lubi niskich temperatur.Dodam że pomidor też miał problem z zalewaniem świec nie wiem jak rozwiązał problem ale chyba dość długo palił na ssaniu aż problem ustąpił.
Jedyną ochroną motocyklisty jest jego ROZUM !!!
Re: problem
robson pisze:A na marginesie virago ... nie lubi niskich temperatur.
Jeździłem w grudniu (do 16-go) nawet przy minus 5-ciu, nie potwierdzam. Jak tylko zniknie śnieg, niezależnie od temperatury też "niepotwierdzę".
Zapala ze ssaniem normalnie, tylko trzeba troszkę poczekać aby ruszyć aż się lekko nagrzeje.
Osobny problem to świece. Przy codziennym używaniu ssania świece szlag trafia bardzo szybko, więc mam zapas.
Ostatnio zmieniony 06 stycznia 2009, 11:37 przez BoPos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Status: Offline
Re: problem
BoPos, to racja!! Jak kupiłem swoja i chodziła krótko to świece szlag trafił. wziąłem z innej maszyny przepalone po wymianie i zapaliła od razu. wymienię dopiero jak ureguluje zawory i gaźniki bo szkoda świec na niewyregulowane moto, tym bardziej ze potrafią strasznie szybko padać.
Czyli jak masz jakieś świece wypalone to spróbuj albo swoje nad gazem wypal dość długo. Jak to nie pomoże to sprawdź synchronizacje gaźników i zawory i wtedy dopiero wymień świece. Ewentualnie sprawdź kable zapłonowe.
Czyli jak masz jakieś świece wypalone to spróbuj albo swoje nad gazem wypal dość długo. Jak to nie pomoże to sprawdź synchronizacje gaźników i zawory i wtedy dopiero wymień świece. Ewentualnie sprawdź kable zapłonowe.
Re: problem
Tak prawdę mówiąc to chrzanię to.bartazzz pisze:Czyli jak masz jakieś świece wypalone to spróbuj albo swoje nad gazem wypal dość długo. Jak to nie pomoże to sprawdź synchronizacje gaźników i zawory i wtedy dopiero wymień świece. Ewentualnie sprawdź kable zapłonowe.
Synchronizacja: mam dwa komplety gaźników i synchronizuję je na 'sucho', potem wymiana i sprawdzenie jak chodzą - jeśli źle to od początku.
Po ostatniej regulacji, w październiku ona ma moc jakiej jeszcze nigdy nie miała, spaliny mają wspaniały, 'tłusty' zapach, widzę jak po każdym dodaniu gazu rośnie dziura ozonowa, wspaniale strzela w wydechy - ALE MA MOC! - więc nic nie zmieniam.
Nie wypalam ani nie czyszczę świec - wywalam i zakładam nowy komplet. Kupuję je w 'KLASA'ie" omalże hurtowo.
I tyle...
-
- Status: Offline
Re: problem
no tak ale jak kolega ma cos źle wyregulowane to na świece nie zarobi
-
- Status: Offline
Re: problem
Super .Dzięki za porady ale mam problem z komunikacją na forum (padł mi komp) Jak naprawię go to odrazu się odezwię a tak apropo w sobotę będę w garażu .
Pozdrawiam SKRZYS
Pozdrawiam SKRZYS
-
- Status: Offline
Re: problem
hmmm jakto "na sucho"?? sprawdzasz "na oko" czy sie rowno otwieraja i probujesz ustawiac? ja wiem z doswiadczenia ze to nie zdaje egzaminu...chuoc w virago nie testowalem ale kupe rzedowych 4ek robilem i kiedys jak waku nie mialem to nie dalo sie tego tak zrobic....zawsze kibel wychozil.a to ze pali ci swiece to nic dobrego....pomijajac koszta musisz sie liczyc z tym ze glowica nie przepada za strzalami i zle uregulowanymi gaznikami...takie przynajmniej moje skromne zdanie.BoPos pisze:Synchronizacja: mam dwa komplety gaźników i synchronizuję je na 'sucho'
pozdrawiam
Re: problem
Ja wiem, że zdaje. To kwestia wiedzy i cierpliwości.kurek pisze:ja wiem z doswiadczenia ze to nie zdaje egzaminu...
Wolne żarty...kurek pisze:glowica nie przepada za strzalami
Tak, ale tylko w przypadku zbyt ubogiej mieszanki, i nie głowica jako taka ale grzybki zaworów i przylgnie a także denka tłoków.kurek pisze:i zle uregulowanymi gaznikami...
(Tak na wszelki wypadek mam 2 głowice zapasowe z przebiegiem 12 tys. mil).
Poza tym jest takie powiedzenie - silnik musi coś palić, albo benzynę, albo zawory - ja wolę, żeby palił benzynę więc mam bogatszą mieszankę, tak na wszelki wypadek.
-
- Status: Offline
Re: problem
W 100% się z Tobą zgadzam BoPosBoPos pisze:Tak, ale tylko w przypadku zbyt ubogiej mieszanki, i nie głowica jako taka ale grzybki zaworów i przylgnie a także denka tłoków.
-
- Status: Offline
Re: problem
Witam .Jeszcze gościnnie.W sobotę odpalił mi na 2 cylindry czyli tylko regulacja i jeszcze raz regulacja - tak mi się wydaje
Pozdrawiam SKRZYS
[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 6:05 pm ]
Mam pytanie do Boposa .Jak na sucho wyregulować może krótki opis może się mi uda . Pozdrawiam
[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 6:07 pm ]
Bopos Mogę prosić o kontakt bo widzę że jesteś z Katowic .Ja bym się zgłosił osobiście .Pozdrawaim
Pozdrawiam SKRZYS
[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 6:05 pm ]
Mam pytanie do Boposa .Jak na sucho wyregulować może krótki opis może się mi uda . Pozdrawiam
[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 6:07 pm ]
Bopos Mogę prosić o kontakt bo widzę że jesteś z Katowic .Ja bym się zgłosił osobiście .Pozdrawaim
Re: problem
Chwilowo (od prawie czterech lat) mieszkam w Warszawie.
Zadzwoń kiedyś wieczorem to opowiem jak ja to robię
sześćsetdwadwaczterydziewięćtrzytrzydziewięć.
Gratulacje odpału na dwóch!
Zadzwoń kiedyś wieczorem to opowiem jak ja to robię
sześćsetdwadwaczterydziewięćtrzytrzydziewięć.
Gratulacje odpału na dwóch!
-
- Status: Offline
Re: problem
panowie nie bierzecie pod uwage tego ze pekaja przestrzenie pomiedzy gniazdami zaworowymi....no chyba ze virago ma jakas turbo odporna na to glowice...widzialem nie jedna w ten sposob zalatwiona tyle ze w rzedowych i wysokobrotowych...wiem co mowie...wszystko jest tylko kwestia tego jak czest do owych strzalow dochodzi.nie bede sie z wami spieral bo ile szkol tylu znawcow ale wiem swoje:P a nie rozumiem jaki cel ma synchro na sucho skoro i tak trzeba to potem poprawic....
Re: problem
Ja nie biorę... Podobnie jak nie biorę pod uwagę innych, hipotetycznych awarii prowadzących nawet do tragedii jak n.p. pęknięcia szprych w kole czy blokady wałka kardana... W przypadku silnika, i nie tylko, wystarczy stosować się do zaleceń producentakurek pisze:...nie bierzecie pod uwage tego ze pekaja przestrzenie pomiedzy gniazdami zaworowymi..
Ja rozumiem... Ja to sprawdziłem i wiem, że działa. A Ty sprawdziłeś?kurek pisze:a nie rozumiem jaki cel ma synchro na sucho skoro i tak trzeba to potem poprawic....
-
- Status: Offline
Re: problem
Tak panowie zasięgałem informacji jeszcze u mechaników motocykli na śląsku i to jest tylko regulacja koszt u nas to jakieś 100 zeta .Tak i tak w sobotę jeszcze raz je wyciągam i będę je czyścił jeszcze raz.