Kolory przewodów do modułu
-
- Status: Offline
Kolory przewodów do modułu
Witam.Remontuje virago 1100 z 1988 roku i mam bardzo poważny problem,a nie znalazłem go nigdzie na forum,a chodzi mi o to żeby ktoś (kto ma możliwość) mi podał kolory przewodów w kostkach jakie idą do modułu.Bo ginie mi jeden impuls na cewkę i nie daje iskry,tylko raz czasem jest i to bardzo rzadko.Robiłem próby na drugim impulsatorze i jest to samo.Wiec wnioskuje że jest walnięty moduł,albo są zamienione przewody.Zwracam się z prośbą do tych właścicieli virago którzy mieli podobny problem,albo wiedzą jak temu zaradzić.czy jest możliwość w domu sprawdzić moduł,czy murze go wysyłać do sprawdzenia?Czy ktoś może mi polecić jakiś warsztat który sprawdzi mi moduł,a ewentualnie naprawi?Sezon tak blisko a motocykl nie działa.
Re: Kolory przewodów do modułu
1. Przywitaj się i dowypełniaj dane o sobie
2. Idź sobie do mojej galerii, tam są schematy
3. w 'download' są manuale
2. Idź sobie do mojej galerii, tam są schematy
3. w 'download' są manuale
-
- Status: Offline
Re: Kolory przewodów do modułu
Dzięki śliczne dla ciebie BoPos.Jak tylko wydrukuje sobie schemat to będe sprawdzał instalacje.Jak nie znajdę drugiej iskry to wyśle moduł do jakiegoś kolesia co ogłasza się w gazetach motocyklowych że naprawia moduły to wtedy może coś wyniknie.Nie mam skąd wziąć drugiej xv 1100 żeby sprawdzić przewody i moduł.najłatwiej jest podpiąć pod sprawny motocykl,a jak nie to szukanie (tylko czego)
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Kolory przewodów do modułu
czesc
1.impuls na któy gar ginie ? jak na pierwszy to odepnij obrotomierz
2.moduły do 1100 sa trudno naprawialne
3.sprawdz ile koles chce za naprawe a potem daj mi cynk na PW, moge miec aftermarketowy NOWY moduł
1.impuls na któy gar ginie ? jak na pierwszy to odepnij obrotomierz
2.moduły do 1100 sa trudno naprawialne
3.sprawdz ile koles chce za naprawe a potem daj mi cynk na PW, moge miec aftermarketowy NOWY moduł
Re: Kolory przewodów do modułu
Myślę, że moduł jest ostatnią rzeczą którą powinieneś brać pod uwagę. One się nie psują no chyba że się ma wyjątkowego pecha...
Przede wszystkie sprawdź wszystkie konektory; sprawdź oznacza rozłącz, wyczyść, dognij, zakonserwuj.
U mnie było trochę gorzej: viewtopic.php?t=3127 ale to się da zrobić.
I nie wpadaj w panikę czy zniechęcenie - to tylko kable...
Przede wszystkie sprawdź wszystkie konektory; sprawdź oznacza rozłącz, wyczyść, dognij, zakonserwuj.
U mnie było trochę gorzej: viewtopic.php?t=3127 ale to się da zrobić.
I nie wpadaj w panikę czy zniechęcenie - to tylko kable...
-
- Status: Offline
Re: Kolory przewodów do modułu
No nie sprawdzałem który to jest cylinder,bo przewody były odpięte od cewek i cewki całkiem wymontowane.Później sam podpiąłem na sztukę,ale wcześniej sprawdzałem miernikiem i na probówkę.Jak włączę zapłon i podpinam probówkę pod przewody do jednej cewki to święci i do drugiej też świeci.Jak obracam rozrusznikiem to jednej idzie przerywany impuls,a na drugą bardzo bardzo rzadko.Jak próbówka łypie to wtedy ma być iskra,podpinam cewkę i jest ale tylko na jednej,a na tej drugiej cały czas obieg zamknięty,tak jakby w układzie klasycznym nie chodził przerywacz.Sam naprawiam instalacje i kładłem od podstaw do wielu czhopperów i innych popularnych.Nie jestem z wykształcenia elektrykiem tylko mechanikiem,ale lubię elektrykę,chociaż ten przypadek to mnie załamał.Mam drugi czujnik halla (impulsator) i nic.mam tez drugi moduł,ale ktoś w nim grzebał śrubokrętem i uszkodził płytkę.Zobaczę z tym obrotomierzem,może on robi jakieś zakłócenia,bo niby bierze impuls z cewki(chyba uzwojenie pierwotne).Będę działał.O wynikach mojego postępowania napisze.Zadzwonię też do kolesia co naprawia moduły i dam znać.A jeszcze chciałem dodać że ten schemat instalacji jest nawet spoko i wszystkie przewody są widoczne,ale przewody w kostkach do modułu są pokazane jeden za druigim,a mi chodziło o to w jakiej kolejności one idą w górnym rzędzie i dolnym (np:od lewej górne przewody i od lewej dolne przewody i tak samo druga kostka),bo kable nie sa oryginalnie skręcone tylko ktoś rozwinął i mogą być źle podłączone.
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 3:55 pm ]
Sprawdzałem po odłączeniu obrotomierza,ale nadal to samo.Dzwoniłem do kolesia co naprawia moduły,i wszelka elekrtronike w motocyklach i nie tylko,oraz pisał że sam kładzie i naprawia instalacje.Za sprawdzenie zawartości paczki bierze 50zł i dzwoni jaka jest sytuacją,jeżeli coś jest popsute to mówi co i ile będzie to kosztować.Naprawa modułu około 300zł.Wysyłam mu dwa czujniki halla (impulsatory) i dwa moduły.Może on coś znajdzie i poradzi,albo powie że jest popsute i trzeba naprawić.Zobaczymy co powie,jak narazie to śniegu po kolana i tak bym nie jeździł
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 6:51 pm ]
Spisałem kolory przewodów jakie idą w kostkach do modułu:
Mała kostka-czarny,popielaty,czerwony z zielonym paskiem,niebieski z różowym paskiem
Duża kostka-pomarańczowy,zielony,czarny,popielaty,czerwony z czarnym paskiem,czerwony z białym paskiem,niebieski z żółtym paskiem,czarny z różowym paskiem
Jeżeli ktoś ma możliwość wyciągnąć kostki z modułu i napisać mi poprawną kolejność to będę bardzo wdzięczny,bo nie wiem czy u mnie są one dobrze podłączone,bo wygląda na to jakby ktoś je już wyciągał i nie wiem czy są dobrze założone.
Podpowiem w jaki sposób najłatwiej je opisać:
Mała kostka górny rząd od lewej-taki,taki
Mała kostka dolny rząd od lewej-taki,taki'
Duża kostka górny rząd od lewej-taki,taki,taki,taki
Duża kostka dolny rząd od lewej-taki,taki,taki,taki
Przypomnę że to jest virago 1100 z 1988r.
Myślę że w innych latach było to samo.
Z góry dziękuje za pomoc.
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 3:55 pm ]
Sprawdzałem po odłączeniu obrotomierza,ale nadal to samo.Dzwoniłem do kolesia co naprawia moduły,i wszelka elekrtronike w motocyklach i nie tylko,oraz pisał że sam kładzie i naprawia instalacje.Za sprawdzenie zawartości paczki bierze 50zł i dzwoni jaka jest sytuacją,jeżeli coś jest popsute to mówi co i ile będzie to kosztować.Naprawa modułu około 300zł.Wysyłam mu dwa czujniki halla (impulsatory) i dwa moduły.Może on coś znajdzie i poradzi,albo powie że jest popsute i trzeba naprawić.Zobaczymy co powie,jak narazie to śniegu po kolana i tak bym nie jeździł
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 6:51 pm ]
Spisałem kolory przewodów jakie idą w kostkach do modułu:
Mała kostka-czarny,popielaty,czerwony z zielonym paskiem,niebieski z różowym paskiem
Duża kostka-pomarańczowy,zielony,czarny,popielaty,czerwony z czarnym paskiem,czerwony z białym paskiem,niebieski z żółtym paskiem,czarny z różowym paskiem
Jeżeli ktoś ma możliwość wyciągnąć kostki z modułu i napisać mi poprawną kolejność to będę bardzo wdzięczny,bo nie wiem czy u mnie są one dobrze podłączone,bo wygląda na to jakby ktoś je już wyciągał i nie wiem czy są dobrze założone.
Podpowiem w jaki sposób najłatwiej je opisać:
Mała kostka górny rząd od lewej-taki,taki
Mała kostka dolny rząd od lewej-taki,taki'
Duża kostka górny rząd od lewej-taki,taki,taki,taki
Duża kostka dolny rząd od lewej-taki,taki,taki,taki
Przypomnę że to jest virago 1100 z 1988r.
Myślę że w innych latach było to samo.
Z góry dziękuje za pomoc.