Arktos, dzięki za opinie.
Tak powoli mysle nad sterownikiem kierunków z awaryjkami ale wersja tylko na LEDACH.
Powód głowny to ciecie kosztów, bo jak widze jest to najważniejsze kryterium.
Ten sterownik co chodzi teraz u mnie i Vikinga projektowałem z myślą o dobrych parametrach,
bezawarynością, zatosowałem specjalizowane elementy pod automotive.
Niestety koszt duży to zainteresowanie małe.
Ten co teraz robie bedzie niał prąd wyj na kanał 1 Amax. Zminimalizowana obudowa - taka jak terza dostałeś. Tanie złące itp. Niestety nie gwarantuje niezawodności głównie z powodu braku zabespieczeń wyjść na zwarcia do masy i plusa, dlatego w tej konstrukcji trzeba zachować szczególną uwage na porządne położenie instalacji. Całe urządze natomiast będzie zabespieczone bespiecznikiem polimerowym - jak ostygnie to spowrotem się załącza.
Projektuje 6 kanałów wyjścia więc można bedzie dorobić tylne czerwone światła STOP/POZYCJA (u mnie super to wyglada no i jak się STOPY oświecą to z daleka widać !!!) i sterowanie LithBarami na ledach z przodu (lub białe klosze i biało/żółte światło w przednich kierunkach akurat teraz testuje taką wrsje świateł)
Tak więc wersja testowa bedzie - dam znać kiedy.
Pozdrawiam kolegów i szerokości
[ Dodano: Sob Sie 07, 2010 12:45 pm ]
Arktos pisze:To by mi pasowało, mam ligh bary tylko czy bym sobie poradził z montażem ??? i pytanie do do świecenia owych diod czy świecą w nocy tak samo mocno jak żarówki??
Ta wersja jest opracowana przetestowana, chodzi w 2 motorkach. Ledy swiecą mocno w dzień i w nocy jeszcze lepiej widać !!!
zmieniaja kolory nie chwaląc się sam jestem pod wrażeniem. Niestety jest drogo dlatego projektuje wersje "skróconą wrsji skróconej". Byliśmy w zdworzu co niektórzy widzieli Karola Moto - był (niby 2) w konkursie na najładniejszy motor. Niestety Ledy musialem sam sobie robić bo te dostępne w handlu to kicha, a co za tym idzie koszt są dość wysokie(same diody led ok 40zł na i migacz) teraz mam już 3 wersje . Np ze sklepu 25zł zółta 3lm swiatła - ledwo w nocy widać.
Arktos jak jesteś zainteresowany to moge ta nową wrsje przywacza zrobić dla Ciebie z tylnymi
CZEWONYMI STOPAMI i sterowanie Lightbarów z przodu wszystko jednak musi być na LEDACH co do montarzu musiałbym porobić zdjęcia i dokładny opis, napewno jes trudniej niz z 5 kabelkami do przerywacza ale cudów też nie ma, jest do ogarnięcia.
[ Dodano: Sob Sie 07, 2010 1:22 pm ]
Arktos pisze:Jednak chciałbym ,żeby awaryjne były włączane fabrycznym przyciskiem Pass,którego nigdy nie używam(a nie chce dodatkowych włączników)
U nas jest tak że jak naciśniesz PASS na ok 2 sek to włącza się program (wymyslone przez Viking)
tzw. podziękowania - 2 razy mruga awaryjkami i 4 razy naprzemiennie tylne kierunki na CZERWONO. Awaryjne i OBRYSÓWKI są włączane i wyłączane specjalną (prosta!!!) sekwencją ORGINALNEGO wyłącznika kierunków.
Urządzenie jest tak skonstruowanie że może oprócz jakiejś wiązki przewodów nie ma śladu że coś jest zmienione, wszystko obsługiwane przez ORGINALNE wyłączniki
Zeby tu nieśmiecić tematu samego Distan Sensora, temat sterownika bede ciagnął TU
viewtopic.php?t=8719&start=25
Zrobie filmik jak działa to w moim moto, jak znajde odpowiednią kmere.