Strona 2 z 2

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:01
autor: grzegorzbr2
KrzysztofPOWER pisze: mam rozumiem ze na jeden cylinder podaje za dużo paliwa???
Masz rozumiem dobrze.

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:03
autor: KrzysztofPOWER
Mam rozumieć ze na jeden cylinder podaje za dużo paliwa? Skoro jedna jest czarna jak przybysz z Afryki a druga normalna, ładna lekko brązowa ☺

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:09
autor: KrzysztofPOWER
Proszę o przydatne odpowiedzi, kręcę juz ten gaźnik drugi dzień i ciągle to samo. Na każdym biegu dając mocno w gaz silnik zaczyna się dławić i nie przyspiesza, dając gaz powoli równomiernie silnik przyspiesza ale bardzo wolno i w sumie tylko do 120 udało się dociągnąć, kolega który czyścił mi gazniki myjka ultradźwiękowa twierdzi ze jedna z dysz w komorze pływakowej jest inna, mniejsza. Po jaką cholerę ktoś tam wkręcil mniejsza dysze??? Czyżby blokada?

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:17
autor: grzegorzbr2
Pierwszy cylinder ma inna dysze niż drugi, ustaw najpirw luz na zaworach a potym regulację gażniów i synchro.

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:19
autor: grzegorzbr2
KrzysztofPOWER pisze:Proszę o przydatne odpowiedzi, kręcę juz ten gaźnik drugi dzień i ciągle to samo. Czyżby blokada?
Którą dysze gdzie dałeś ?

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:22
autor: KrzysztofPOWER
Dysz tych w komorze nie ruszałem, po prostu zauważyłem podczas czyszczenia ze różnią się od siebie, zostawiłem tak jak było. Mógł bym prosić o kontakt telefoniczny? Jutro bym zadzwonił może by mi pan pomógł

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:30
autor: grzegorzbr2
Przedni cylinder - dysza większa, tylni cylinder dysza mniejsza.

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:33
autor: KrzysztofPOWER
No i tak jest...

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:39
autor: grzegorzbr2
Regulacje gaziorków niezbędne

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:43
autor: KrzysztofPOWER
Tylko pytanie jak je regulować? W tym motocyklu nigdy tego nie robiłem, od góry są dwie dysze, ale czy regulacja nimi coś daje?

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:48
autor: grzegorzbr2
KrzysztofPOWER pisze:Tylko pytanie jak je regulować? W tym motocyklu nigdy tego nie robiłem, od góry są dwie dysze, ale czy regulacja nimi coś daje?
Poczytak tu http://www.virago.com.pl/viewforum.php?f=22

pozatym, wykręcasz śrubę - wzbogacasz dawkę paliwa

, wkręcasz śrube - zubożeje dawka wachy

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:50
autor: KrzysztofPOWER
Ok dzięki, jutro postaram się odezwać czy mi się udało

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 09 czerwca 2017, 23:52
autor: grzegorzbr2
:rock: Powodzenia

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 01:49
autor: vinny
Dysze powietrza i paliwa w gaznikach mikuni w 750 są takie same w każdym , podobnie jak iglice . Najprawdobodobniej ktoś zamienił dysze główna powietrze z dyszą pomocniczą powietrza , jedna jest od strony membrany a druga od strony komory paliwowej , gwint mają taki sam , różnią się średnicą .

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 08:12
autor: KrzysztofPOWER
Te od strony membrany sprawdzałem, były brudne, wyczyścilem ale są takie same w obydwu gaźnikach, dziś zobaczę te od strony komory pływakowej, ale kolega wyżej twierdzi ze powinny różnic się wielościa

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 09:38
autor: vinny
Grzegorz pewnie pisał o gaznikach hitachi , które były montowane w starszych 750 , tak na marginesie to jakie masz gazniki :D ?

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 09:44
autor: KrzysztofPOWER
U mnie są MIKUNI, ale kolega który czyścił te gazniki twierdzi ze dysze się różnią, ja tam nie zaglądałem , może dziś spróbuję. Postaram się wyregulować gazniki ale nie do końca wiem którymi śrubami to zrobić? Są dwie po lewej i prawej stronie gaźnika od góry, co się nimi ustawia?

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 14:51
autor: vinny
Od gory , od strony membrany (pewnie o tej piszesz ) masz śrubę do składu mieszanki biegu jałowego , powinna być wykręcona o 2,5 obrotu dla każdego gażnika , poziom paliwa 2 mm poniżej krawędzi dolnej komory pływakowej . Jak gażnik czysty ,membrany całe , ustawienia tak jak napisałem wyżej , zawory wyregulowane i zrobione synchro moto musi chodzić .
U mnie w gazniku dysza główna (main jet ) 60 i dysza pomocnicza (jet pilot ) 40 są takie same w obydwu gażnikach .

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 14:54
autor: KrzysztofPOWER
Takiej odpowiedzi oczekiwałem ;-) idę wykręcić gazniki, sprawdzić wszystko i dam znać

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

: 10 czerwca 2017, 18:56
autor: KrzysztofPOWER
To znów ja, motocykl naprawiony. V max 170 ale myślę że do 180 by dociągnoł;-) .wszystkiemu winne były dysze w komorach pływaków, były po prostu odkręcone!!! I leżały luźne wraz z podkładkami. Gazniki czyścił mechanik który zajmuje się tym zawodowo, czyścił je myjka ultradźwiekową bo tak chciałem- myślałem ze tak będzie lepiej. Gazniki i tak musiałem czyścić samemu, dysze powkręcałem na miejsce, całość złożyłem do kupy, zrobiłem synchro, trochę strzelał z wydech wiec pokreciłem tymi śrubami od góry gaźników i jest ok. Wysłał bym zdjęcia komór pływaków bo sam byłem w szoku na ten widok, ale nie wiem jak wysyłać zdjęcia, w przednim cylindrze podniosłem trochę ilość paliwa w komorze odginając blaszkę pływaka, było ok centymetr poniżej łączenia komory, teraz jest ok 2,3 mm poniżej i jest ok. Temat rozwiązany wiec motocykl mogę oddać szwagrowi jako naprawiony ;-) pozdrawiam