tak na szybkiego. zabrakło kilku zwrotów żargonowych bardziej.
tłumaczenie poniżej:
Celem urządzenia pomiarowego próżni jest synchronizacja gaźnika i pozwala zobaczyć czy ciśnienie obu gaźników jest takie samo. Wskazywana jest różnica pomiędzy odczytami dwóch gaźników, a nie aktualna wartość ciśnienia. Dwucylindrowy silnik pokazuje odczyt około 6 cali (1 cal=25,4 mm) rtęci mierzone w atmosferze. Ponowny pomiar może wykazywać różnice około 1/16 do 1/20 cala słupa rtęci odczytu „na oko”. Jeśli zastosujemy lżejsze płyny jak olej to odczyt wynosiłby około 97 cali oleju co wymaga bardzo wysokiej skali manometru. O czułości 16 razy większego niż manometr rtęci, manometr olejowy pozwala tylko zobaczyć różnicę. Przez podłączenie każdej strony manometru do każdego gaźnika otrzymujemy bardzo wrażliwe narzędzie do synchronizacji. 1/20 cala różnicy słupa rtęci ukazuje się jako około 13/16 cala oleju na manometrze olejowym uwzględniającym nawet lepsze dostosowanie niż możliwy z rtęcią.
Jest zamieszczone zdjęcie manometru olejowego, który ja wykonałem z tanich materiałów z miejscowego sklepu komputerowego Ace. Rurkę wypełniłem olejem z kompresora ponieważ nie miałem oleju silnikowego, ale olej silnikowy byłby lepszą miarą gdyż zapewni bezpieczeństwo w razie przedostania się do gaźnika.
Tutaj jest specyfikacja materiałowa:
12 stopy 1/8 " ID przeźroczystej rury PVC $ 0.84
1 drewnianej miary $ 0.59
2 drucianych mocowań $ 0.12
koszt łącznego $1.55 plus podatek.
Rura została przyklejona domiary przezroczystą taśmą do pakowania. Druciane mocowania zostały położone przez dziurę w mierze, by zabezpieczyć rurę na każdej stronie w szczycie listwy. Jeśli posiadasz maszynowy albo stolarski kątownik i ołówek może zostać użyty operatorów maszyny albo stolarze zgadzają się i ołówek może zostać użyty, by nanieść co 1/8 cala oznakowania do oba stronach kija albo poziomu oleju na jednej stronie przed rozpoczęciem testu aby móc powrócić do tego samego punktu odczytu w bilansie. Napełnij olejem do około 26 albo 27 cala ( 36 na samym dole). Musieć zostawić na około 1 dzień do czasu aż wylecą wszystkie bańki. Jeśli będziesz napełniał ostrożnie nie wprowadzisz powietrza, co nie jest problemem.
Kiedy używasz z pracującym silnikiem oba końce muszą być podłączone do gaźnika. Jeśli podłączysz tylko jeden z końców olej zostanie wessamy z manometru do gaźnika.
To urządzenie jest tak proste i tanie do zrobienia, ja myślałem to najlepiej, by tylko powiedzieć jak zrobić niż robić i sprzedawać. Żądanie dużych pieniędzy, że ich $34.95 rtęciowe urządzenie jest najdokładniejszym wyrównywaczem gaźnika wydaje się wydrążyć naszą kieszeń prawda? Spróbuję tę część skoro tylko dostaję taką szansę. Jeśli ktoś z was zrobił to, daj mi znać jak to pracuje dla ciebie.
Marty
Preria Skyhook
Marty Ignazito
13961E Co. Rd. 620N
Charleston, Illinois
61920 - 7831
217-348-1525
faks 209-796-4433
e-mail:
mdipe@mcleodusa.net
Strona internetowa:
http://www.powerchutes.com/prairieskyhook.htm