tarcze sprzęgłowe NHC - czy warto kupić ??
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 07 września 2007, 15:40
- Motocykl: Było 535 jest 750
- Wiek: 40
- Status: Offline
tarcze sprzęgłowe NHC - czy warto kupić ??
Witam. czeka mnie wymiana tarcz sprzęgłowych w mojej maszynie i znalazłem na allegro tarcze firmy NHC w bardzo korzystnej cenie . Nie wiem tylko jak z ich jakością. Czy ma ktoś może jakieś doświadczenie z tarczami tej firmy?? Z góry dzięki za pomoc.
-
- Status: Offline
Re: tarcze sprzęgłowe NHC - czy warto kupić ??
Pozwolę sobie odświeżyć temat, bo sam przymierzam się do wymiany tarcz, a NHC mają kuszącą cenę. Może od września ktoś zamontował takie tarcze i zdążył wstępnie przetestować?
- Adam P
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 września 2008, 08:23
- Motocykl: Kawasaki Zephyr 750
- Lokalizacja: Malbork
- Wiek: 58
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: tarcze sprzęgłowe NHC - czy warto kupić ??
Witam
tu (link poniżej) pisałem że mam założone tarcze NHC
viewtopic.php?p=137227#137227
W sumie to przejechałem na nich dopiero coś około 150km, i nie mam jeszcze wyrobionego zdania. Wydają się być OK.
Natomiast zauważyłem kilka rzeczy:
- po długim postoju - jak to bywa w zimę - tarcze się sklejają - ciężko je rozkleić - ale to chyba normalka (silnik zalany olejem mineralnym Castrol 20W-40)
- w miarę jak silnik się nagrzewa w czasie normalnej pracy - to luz na klamce sprzęgła nieznacznie się powiększa - w związku z tym na zimnym silniku ustawiłem luz na klamce praktycznie na zero. I po nagrzaniu silnika mam do 2mm luzu na klamce.
- biegi wchodzą idealnie i w górę i w dół - stosuję wstępne naprężenie dźwigni do zmiany w górę i przegazówkę do redukcji. Tak że zmiana biegów odbywa się w miarę cicho, znalezienie zera nie stwarza żadnych problemów.
- sprzęgło nie ślizga się i nie ciągnie - jest tak jak być powinno.
Pozdrawiam
Adam
Ps.
Serdeczne pozdrowienia dla Lublińca
tu (link poniżej) pisałem że mam założone tarcze NHC
viewtopic.php?p=137227#137227
W sumie to przejechałem na nich dopiero coś około 150km, i nie mam jeszcze wyrobionego zdania. Wydają się być OK.
Natomiast zauważyłem kilka rzeczy:
- po długim postoju - jak to bywa w zimę - tarcze się sklejają - ciężko je rozkleić - ale to chyba normalka (silnik zalany olejem mineralnym Castrol 20W-40)
- w miarę jak silnik się nagrzewa w czasie normalnej pracy - to luz na klamce sprzęgła nieznacznie się powiększa - w związku z tym na zimnym silniku ustawiłem luz na klamce praktycznie na zero. I po nagrzaniu silnika mam do 2mm luzu na klamce.
- biegi wchodzą idealnie i w górę i w dół - stosuję wstępne naprężenie dźwigni do zmiany w górę i przegazówkę do redukcji. Tak że zmiana biegów odbywa się w miarę cicho, znalezienie zera nie stwarza żadnych problemów.
- sprzęgło nie ślizga się i nie ciągnie - jest tak jak być powinno.
Pozdrawiam
Adam
Ps.
Serdeczne pozdrowienia dla Lublińca