Dym po zalaniu silnika

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
aroszu
Posty: 27
Rejestracja: 17 lipca 2009, 22:07
Motocykl: DS 1100, 650, Virago 535
Lokalizacja: Długołęka /Wroclaw
Wiek: 48
Status: Offline

Dym po zalaniu silnika

Post autor: aroszu »

Czołem, jestem dosc zielony w temacie mechaniki wiec pytam;) Wczoraj zalalem silnik chcac zademonstrowac znajomemu piekny dzwiek silnika 535:) Odpalilem na ssaniu i po paru chwilach zgasilem. Pozniej juz nie odpalil, krecilem go troche bez ssania na otwartej przepustnicy ale bez skutku. Dzis wykrecilem swiece, przeczyscilem i oczywiscie pieknie odpalil (nawet obrotow na ssaniu dostal sporo wiekszych niz dotad). Natomiast po odpaleniu strasznie kopci, z rury i mam wrazenie ze tez gdzies z silnika. Cale podworko zasnulo sie dymem;) Pochodzil z 5 minut i go zgasilem (z powodu dymu). Czy to normalny objaw? paliwo sie gdzies wypala? Mam odpalic i czekac az sie skonczy kopcic? Sorki, moze to durne pytanie ale niz znam na nie odpowiedzi. Dzieki i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Dym po zalaniu silnika

Post autor: Blunio »

aroszu pisze:paliwo sie gdzies wypala
Może rzeczywiście nachechłałeś paliwa do wydechów i ono odparowując daje taką zasłonę dymną.
aroszu pisze:Mam odpalic i czekac az sie skonczy kopcic?
Jak już odpalisz, to nie czekaj, tylko dobrze rozgrzej moto, najlepiej nim jadąc.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
aroszu
Posty: 27
Rejestracja: 17 lipca 2009, 22:07
Motocykl: DS 1100, 650, Virago 535
Lokalizacja: Długołęka /Wroclaw
Wiek: 48
Status: Offline

Re: Dym po zalaniu silnika

Post autor: aroszu »