klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
- inco
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:32
- Motocykl: Virago 750 94r
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 37
- Status: Offline
klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Witam,
Może ktoś z Was mógłby napisać jakie klucze zawierał komplet dołączany seryjnie do Virago 750? Sprawa ma sie tak, że jedyne klucze jakie mam w garażu to klucze najgorszej możliwej jakości (już dwa mi się zniszczyły próbując odkręcać zwykłe śrubki). Chciałbym pójść do sklepu (pewnie to będzie Castorama) i skompletować podstawowe klucze.
Oczywiście jeżeli były jakieś klucze których nie macie w komplecie a uzywaliście ich do Virago to też chętnie o nich usłyszę.
Mi co prawda najbardziej zależy na kompletach od V 750, ale myślę, że osoby z 125,250,535 też chętnie poznają sekret jakie to klucze są w komplecie do Virago
Pozdrawiam
Piotrek
Może ktoś z Was mógłby napisać jakie klucze zawierał komplet dołączany seryjnie do Virago 750? Sprawa ma sie tak, że jedyne klucze jakie mam w garażu to klucze najgorszej możliwej jakości (już dwa mi się zniszczyły próbując odkręcać zwykłe śrubki). Chciałbym pójść do sklepu (pewnie to będzie Castorama) i skompletować podstawowe klucze.
Oczywiście jeżeli były jakieś klucze których nie macie w komplecie a uzywaliście ich do Virago to też chętnie o nich usłyszę.
Mi co prawda najbardziej zależy na kompletach od V 750, ale myślę, że osoby z 125,250,535 też chętnie poznają sekret jakie to klucze są w komplecie do Virago
Pozdrawiam
Piotrek
# Automatyczna blokada tekstu
# Jeżeli to widzisz zgłoś komentarz do Moderatora lub Administracji.
# Jeżeli to widzisz zgłoś komentarz do Moderatora lub Administracji.
- wierzba
- Posty: 473
- Rejestracja: 21 maja 2008, 07:25
- Motocykl: było 535 teraz 1100
- Lokalizacja: Józefosław
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Naprawdę warto kupić komplet neo-tools 08-709, przydaje się do virażki, puszki, w domu.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
wąsaty7, nie widzę w tym zestawie typowego klucza do świec. A
- szczypce uniwersalne (tzw. kombinerki);
- szczypce wygięte stożkowe (bardzo pomocne przy wszelkich manipulacjach drobnymi elementami),
- młotek (tak ze świerć kilo),
- wkrętaki stałe (duży i mały - płaskie i krzyżakowe),
- nóż monterski,
- najprostszy "przyrząd uniwersalny" do pomiaru napięcia , rezystancji i natężenia prądu, ewentualnie próbnik prądu w postaci wkrętaka, ostatecznie można sobie zrobić kontrolkę prądu z żaróweczki i dwóch kabelków zakończonych "krokodylkami",
Z czasem na pewno przydadzą się pokrętki z grzechotką (najwygodniejsze są odchylane od płaszczyzny obrotu), dodatkowe nasadki (np. 14 do obracania wałem korbowym - regulacja zaworów) czy klucz dynamometryczny. Można tak bez końca, ale liczę że lista najpotrzebniejszych będzie kontynuowana przez koleżanki (!) i kolegów
typowy ma to do siebie, że posiada wkładkę utrzymującą świecę w kluczu. Te klucze od kompletu to raczej nadają się dla podniesienia samopoczucia kierowcy w drodze, ale nie na pewno do prac warsztatowych. Komplet jaki zaproponował wierzba dobry jest na początek przygody z Virago, ale na dłuższą metę warto zaopatrzyć się w coś więcej. Najczęściej co potrzeba dowiadujemy się rozgrzebawszy jakąś robotę, ale ja na dobry początek proponowałbym:inco pisze:jakie to klucze są w komplecie do Virago
- szczypce uniwersalne (tzw. kombinerki);
- szczypce wygięte stożkowe (bardzo pomocne przy wszelkich manipulacjach drobnymi elementami),
- młotek (tak ze świerć kilo),
- wkrętaki stałe (duży i mały - płaskie i krzyżakowe),
- nóż monterski,
- najprostszy "przyrząd uniwersalny" do pomiaru napięcia , rezystancji i natężenia prądu, ewentualnie próbnik prądu w postaci wkrętaka, ostatecznie można sobie zrobić kontrolkę prądu z żaróweczki i dwóch kabelków zakończonych "krokodylkami",
Z czasem na pewno przydadzą się pokrętki z grzechotką (najwygodniejsze są odchylane od płaszczyzny obrotu), dodatkowe nasadki (np. 14 do obracania wałem korbowym - regulacja zaworów) czy klucz dynamometryczny. Można tak bez końca, ale liczę że lista najpotrzebniejszych będzie kontynuowana przez koleżanki (!) i kolegów
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
[quote="Blunio"]wąsaty7, nie widzę w tym zestawie typowego klucza do świec. A [quote="inco"]jakie to klucze są w komplecie do Virago /quote]
Ten samotny klucz nasadowy jest kluczem do świec.
...hp?user_id=1078
Ten samotny klucz nasadowy jest kluczem do świec.
...hp?user_id=1078
Wąsaty7
- DAREK.S
- Posty: 2091
- Rejestracja: 05 listopada 2008, 21:19
- Motocykl: XV750, 1990; ST1300
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
W komplecie brakuje chyba jeszcze płaskiego klucza 13-15, który musiał zgubić poprzedni właściciel. A co do "typowych" kluczy do świecy to jeszcze nie widziałem w żadnym zestawie dołączonym do motocykla czy samochodu klucza z gumową wstawką której zadaniem jest trzymanie świecy po wykręceniu. Natomiast w większości zestawów kluczy nasadowych takie klucze to świec to chyba standard.wąsaty7 pisze:album_pic.php?pic_id=2037
Tak wiele miejsc, tak mało czasu...
Nasze podróże:
Słowenia, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Alpy-AT,CH,IT, Alpy-DE,CH,FR, Norwegia
Nasze podróże:
Słowenia, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Alpy-AT,CH,IT, Alpy-DE,CH,FR, Norwegia
- wierzba
- Posty: 473
- Rejestracja: 21 maja 2008, 07:25
- Motocykl: było 535 teraz 1100
- Lokalizacja: Józefosław
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Klucz nasadowy do świec jaki miałem w komplecie do 535 miał gumkę przytrzymującą świecę.
Przy okazji ten klucz był rękojeścią śrubokręta.
pozdrawiam
wierzba
Przy okazji ten klucz był rękojeścią śrubokręta.
pozdrawiam
wierzba
- Munary
- Posty: 1989
- Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 21:03
- Motocykl: VT1100 Shadow C3aero
- Lokalizacja: Wieliszew/Warszawa
- Wiek: 65
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Jeszcze by się przydał klucz hakowy (np. do regulacji tylnych amortyzatorów)
Gang Dzikich Wieprzy
Lepiej mieć tasiemca, niż żadnego życia wewnętrznego.
Grupa Warszawa
AntiGraf - Zadaszenie Tarasów
Agencja Ubezpieczeniowa - Ergo Hestia, PZU, Gothaer, Allianz
Lepiej mieć tasiemca, niż żadnego życia wewnętrznego.
Grupa Warszawa
AntiGraf - Zadaszenie Tarasów
Agencja Ubezpieczeniowa - Ergo Hestia, PZU, Gothaer, Allianz
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Też mam taki "patent", na dodatek "z gumką". Ale szczegóły mogę podac, jak wrócę do Warszawy i obejrzę dokładnie.wierzba pisze:Przy okazji ten klucz był rękojeścią śrubokręta.
Taki jest w moim zestawie fabrycznym. Widać należę do szczęściarzyMunary pisze:Jeszcze by się przydał klucz hakowy
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
inco, jeśli chcesz pomajsterkować (nie tylko przy motocyklu) i nie denerwować się że jakiegoś klucza Ci brakuje, czy że więcej szkody narobisz niż pożytku tandetnymi narzędziami, szczerze polecam zestaw Coval
http://zajebiaszczeceny.pl/pl,product,3 ... ent=385461
sam mam go jakieś 2-3 lata, silnik z virago wyciągałem 4 razy i robiłem przez ten czas mnóstwo rzeczy przy motocyklu jak i samochodzie.
Do tego dokupisz z czasem zestaw płasko oczkowych, wkrętaków, szczypce, kilka dupereli i operujesz jak rasowy chirurg
http://zajebiaszczeceny.pl/pl,product,3 ... ent=385461
sam mam go jakieś 2-3 lata, silnik z virago wyciągałem 4 razy i robiłem przez ten czas mnóstwo rzeczy przy motocyklu jak i samochodzie.
Do tego dokupisz z czasem zestaw płasko oczkowych, wkrętaków, szczypce, kilka dupereli i operujesz jak rasowy chirurg
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:53
- Motocykl: XV 750
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
temat słuszny, ale moim zdaniem idzie już w dalsze dywagacje- choćby dlatego że nikt nie napisałem płaskiej 14 do lusterek
..."Strażnik Światła w każdym z nas"...
- Raider
- Posty: 1365
- Rejestracja: 30 kwietnia 2009, 10:38
- Motocykl: XV1900 Raider
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 56
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Świetna jest ta zgięta rurka - bez niej bym nie ruszył kilku śrub
"Stabilizacja motylka to szpilka."
Żyję tylko dlatego, że jeżdżę szybciej niż moi oprawcy.
_________________
http://www.sigaro.pl/ http://www.eprestigio.pl
_________________
Żyję tylko dlatego, że jeżdżę szybciej niż moi oprawcy.
_________________
http://www.sigaro.pl/ http://www.eprestigio.pl
_________________
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
6kg to raczej do kamaza a nie virago
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Pewnie odgrzewam kotleta, ale nie mogę znaleźć info na ten temat. Kupiłem Virago 535 i nie mam oryginalnego kompletu kluczy, który powinien być pod siedzeniem. Wiem, że te oryginalne to o kant tyłka można potłuc, ale chodzi mi o oryginalność i kompletność motocykla możecie pomóc i powiedzieć co tam było ? ewentualnei gdzie taki zestaw można dokupić w całości ?
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:28
- Motocykl: Virago 535 XV 2YL
- Lokalizacja: Olecko
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
do swojej 535 kupiłem komplet od xv 750 tak jak pisał Blunio tylko jeszcze jakiś prostokącik i klucz do odkręcania chyba kolanka od wydechu,3 imbusy. Nie pamiętam ale chyba 35 zł na allegro:) wygląda na nówkę sztukę
-
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
czy to była okazja jakaś ? czy było kilka egzemplarzy takiego zestawu ? bo ja wertuje allegro i do Virago nic nie mogę znaleźć:/ jakbyś miał jakiegoś linka to podrzuć mi
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:28
- Motocykl: Virago 535 XV 2YL
- Lokalizacja: Olecko
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
dziasiaj widzałem takie coś http://allegro.pl/przybornik-yamaha-vir ... 57622.html
- HaCaT
- Posty: 686
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 10:46
- Motocykl: GS, DS, XR, XS itd.
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Żadnym z tych narzędzi nie da się odkręcić wewnętrznych śrub króćców ssących, czy klapek inspekcyjnych zaworów - IMHO gówniany przybornik
Re: klucze (potrzebne do serwisowania Virago)
Brakuje w nim 2 kluczy sześciokątnych (nr nie pamiętam jeden na pewno 6) i klucza do amortyzatorów.