witam , mam mały problem z moją 535 podczas jazdy do 100km/h jest wszystko w porządku (mniej więcej pół gazu) przekręceniu manetki zaczyna strzelać kichać i obroty spadają a po puszczeniu manetki wszystko wraca do normy (filtr paliwa i powietrza i świece są nowe)
Witam ponownie dalej mam problem sprawdziłem membrany i jest wszystko dobrze ale odkryłem coś takiego że po przekręceniu manetki na full i tak jadę tak około 100km/h bo więcej nie chce iść i tak przejadę około 2-3km i tak dostaje powoli mocy i zaskoczy i jest wszystko w porządku a potem znów szwankuje i znów spada do 100km/h
Więc nie wiem co jest
czekam na jakieś podpowiedzi dzięki
Problem mocą silnika
-
- Status: Offline
Problem mocą silnika
Ostatnio zmieniony 08 lutego 2010, 20:43 przez robert913, łącznie zmieniany 3 razy.
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: problem z obrotami
słabo tą usterke opisałeś bo nie wiem jak sie zachowuje przy innej predkosc, obciazeniu silnika itdrobert913 pisze:witam , mam mały problem z moją 535 podczas jazdy do 100km/h jest wszystko w porządku (mniej więcej pół gazu) przekręceniu manetki zaczyna strzelać kichać i obroty spadają a po puszczeniu manetki wszystko wraca do normy (filtr paliwa i powietrza i świece są nowe) ps. czekam na info pozdro
kolejnosć
prawdopodobieństwa
1.membrany 80%
2.podłączenie wysokiego napiecia na cewkach 15%
3.moduł 4 %
4.czujnik położenia wału 1 %
odkrec pokrywy membran na gazniku i sprawdz
i oczywiscie napisz jak wygladaja
-
- Status: Offline
Re: Problem mocą silnika
do 100km/h jest wszystko w porządku dopiero powyżej jest problem ( a jak mają wyglądać membrany) spojrzałem na membrany i znalazłem wodę po miedzy membraną a korpusem gaźnika wodę
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem mocą silnika
sprawdź czy paliwo leci dobrze do gaźników (możliwe, że masz kranik przypchany), membrany nie mogą mieć przetarć, pęknięć itd...
możesz mieć też przepchaną dyszę paliwową w gaźniku
możesz mieć też przepchaną dyszę paliwową w gaźniku