wymiana pierścieni
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
może kotlet odgrzewany, ale jest rozwinięcie tematu jak by nie było
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
Jeżeli autorzy tego typu tematów pisali by rozwiązanie problemu mniej by było ów kotletów, a potencjalny szukający rozwiązania podobnej usterki by wiedział co i gdzie...
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
No właśnie czytam już enty temat i nie dochodzi do sedna rozwiązania problemu
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
A jaki masz problem ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
A nie miałem problemu dokupiłem sobie zabytka XV1000 z 86r przy odpalaniu cięzko mu że ledwo kreci napiecie na przekaźniku spada do 8V na aku od samochodu. Po odpaleniu kopci i zalewa świece na czarno przy tym świeży olej zrobił się od razu czarny
- czy to może być kwestia temperatury (kolega który ma 1700 silnik V mówi, że jak jest ciepło to normalnie odpala ale poniżej 10 stopni też tak cięzko kręci)
- może cylinder zimny to puszcza triochę oleju a jak się zagrzeje to się uszczelni bo chłodzony powietrzem ?!
Zamówiłem już nowy rozrusznik Yamahy OE i przyrząd do sprawdzenia kompresji w cylindrach żeby sprawdzić na sucho, próba olejowa i na ciepło czy przypadkiem to nie zawory albo może ich uszczelniacze ?
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
Najpierw napraw rozrusznik ,bez rozrusznika nie zmierzysz ciśnienia w międzyczasie zrób gaźniki ( czyszczenie i poziom paliwa , synchro )i napisz jakie są efekty , jak wymieniałeś olej na zimnym silniku to może być czarny , jak swieca zalana i wyschnie sama to nie olej , to paliwo .Jak długo stał to mogły chwycić pierścienie .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
OK dzięki vinny za info wreszcei konkretyvinny pisze: ↑05 marca 2020, 14:21 Najpierw napraw rozrusznik ,bez rozrusznika nie zmierzysz ciśnienia w międzyczasie zrób gaźniki ( czyszczenie i poziom paliwa , synchro )i napisz jakie są efekty , jak wymieniałeś olej na zimnym silniku to może być czarny , jak swieca zalana i wyschnie sama to nie olej , to paliwo .Jak długo stał to mogły chwycić pierścienie .
Z kolegą Jankes gadaliśmy że to pewnie gaźniki leją do oleju przez cylindry (ok 6 litrów oleju wylałem z silnika) i dlatego się tłok uszczelnia i ciężko kręci i olej czarny i swice zarzucone na czarno. Rozrusznik przez to oberwał spalił przekaźnik rozrusznika zaskok za 1 albo za 10 albo wcale (już wymieniony) A i wcześniej na pierścienie trochę nafty poszło na odkleszczenie.
Jutro od rana biorę się za gaźniki i aby to było tylko to
Pozdrawiam
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
Nie znam konstrukcji Twojego motocykla więc ogólnie: jeśli w motocyklu masz pompę paliwa (paliwo nie spływa grawitacyjnie do gaźników) to lanie paliwa do karteru będzie spowodowane jedynie wadliwym działaniem gaźnika. Jeśli pompy nie ma, wina może być po stronie kranika paliwa. Jeśli tak jest u Ciebie i na dodatek nie jeździsz z kranikiem ustawionym na PRI, to do listy zakupów dołóż reparaturkę kranika.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana pierścieni
Mam najgorsze z możliwych gaźników HITACHI (moto z 1986r) - to nawet nie będę ich naprawiał bo piszą że to ożywianie trupa się nie udaje tylko szarpie po prtfelu a efekty marneleszekk pisze: ↑09 marca 2020, 00:06 Nie znam konstrukcji Twojego motocykla więc ogólnie: jeśli w motocyklu masz pompę paliwa (paliwo nie spływa grawitacyjnie do gaźników) to lanie paliwa do karteru będzie spowodowane jedynie wadliwym działaniem gaźnika. Jeśli pompy nie ma, wina może być po stronie kranika paliwa. Jeśli tak jest u Ciebie i na dodatek nie jeździsz z kranikiem ustawionym na PRI, to do listy zakupów dołóż reparaturkę kranika.
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -