Identyfikacja silnika
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 stycznia 2008, 19:19
- Motocykl: Virago
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Wiek: 41
- Status: Offline
Identyfikacja silnika
Witam Mam Virago 535 w wiem ze sa w 3 wersjach mocy ... Może ktos ma jakas tabelkę z mocami silnika i oznaczeniami. W serowisówkach które pobrałem nie moge znalezc tego ..
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
coś takiego :
http://www.vogel-motorradzubehoer.de/ty ... UJAHR=1995
ale nie wiem czy do końca prawdziwe, bo u mnie coś numery się nie zgadzają (może nie ma wszystkich albo mam coś w papierach namieszane );
pozdro
http://www.vogel-motorradzubehoer.de/ty ... UJAHR=1995
ale nie wiem czy do końca prawdziwe, bo u mnie coś numery się nie zgadzają (może nie ma wszystkich albo mam coś w papierach namieszane );
pozdro
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
a mozesz napisac jakie nr... bo mi tez:p
bo mam nr ktorych w tym spisie nie ma:p
bo mam nr ktorych w tym spisie nie ma:p
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
więc jednak okazuje się że niezbyt dokłądna ta stronka... moja jest z 97 r i numer 3BR-050... a takiego nie ma w bazie danych
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
u mnie zgadza się na 100%
DONO zobacz na model silnika bez wpisywania roku produkcji - ukazuje się tabela ze wszystkimi numerami dla 535. Wynika z niej, że w 1997 produkcja zaczęła się od nru 051 a więc pewnie coś w papierach. Program też nie jest nieomylny jednak!
DONO zobacz na model silnika bez wpisywania roku produkcji - ukazuje się tabela ze wszystkimi numerami dla 535. Wynika z niej, że w 1997 produkcja zaczęła się od nru 051 a więc pewnie coś w papierach. Program też nie jest nieomylny jednak!
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
no jednak chyba programik ma braki w bazie danych - nie ma wcale numerów 3BR-050... w żadnym roczniku (oczywiście w papierach mam tak samo jak na moto - zero kombinowania )
no chyba że mam jakąś limitowaną serię hehe
ktoś ma jeszcze może takie numery? (mozę sie czegoś dowiem)
no chyba że mam jakąś limitowaną serię hehe
ktoś ma jeszcze może takie numery? (mozę sie czegoś dowiem)
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
ja tez mam 3br... ale 03.... i to ze takie wlasnie oznaczenie (3br) to znaczy ze byly dlawione...
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 stycznia 2008, 19:19
- Motocykl: Virago
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
witam
i dziekuje
wszystko sie zgadza mam 46 KM
pozdrowionka dla użytkowników takich sprzetów
i dziekuje
wszystko sie zgadza mam 46 KM
pozdrowionka dla użytkowników takich sprzetów
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
moją to pewnie poprzednik "oddławił" bo kopa ma niesamowitego
no chyba że moze być jeszcze lepiej
no chyba że moze być jeszcze lepiej
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
a ja mam w papierach ze ma 32 kw a nie 34... moja ma pocz. 2YLO064.......i tez mi nie znajduje ani w91, 92 ani w 93 ale co tam czy to wazne??
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
A może dysponuje ktoś jakąś "magiczną tabelką" z danymi: co poszczególne skróty literowe oznaczają?! Ja mam 3LP i nie bardzo mogę dowiedzieć się co oznaczają.....
POZDRAWIAM!!!
POZDRAWIAM!!!
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
sorki za laickie pytanie, ale Panowie, skad wziac te nr o ktorych piszecie ?? sa to nr silnika czy nr VIN motoru ??
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
numer na główce ramy powinien sie pokrywać z numerem silnika przynajmniej tak powinno być fabrycznie ,czyli jeśli chodzi o silnik to numer silnika sprawdź
ADAM
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
no dobra tylko nr na glowce ramy, masz tu na mysli przy "widelcu" znaczy sie nr VIN, tak ??
- Stilgar
- Posty: 5482
- Rejestracja: 22 grudnia 2007, 09:37
- Motocykl: Virago>Debilka>STonka>Varan
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
No to mi wychodzi że mam 96 rocznik a nie 95
Administrator zastrzega sobie możliwość zbanowania ze względu na klauzulę sumienia.
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
no nie wiem jak powinno być ale u mnie się różnią jedną maleńką cyferką
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
Witam.
Mi zaprzyjaźnieni mechanicy poradzili, żeby przetestować prędkość maksymalną (oczywiście w sprzyjających okolicznościach i suchej drodze), bo dławienie można usunąć. Dławione (z tego co wiem) mogły być 535 różnie, i od strony króćców ssących (zmniejszony przekrój) i (paskudnie) od strony dysz w gaźnikach.
Jak przeróbki dokonywał warsztat w Polsce, to nie dojdziecie po numerze silnika co i jak ...
Mi zaprzyjaźnieni mechanicy poradzili, żeby przetestować prędkość maksymalną (oczywiście w sprzyjających okolicznościach i suchej drodze), bo dławienie można usunąć. Dławione (z tego co wiem) mogły być 535 różnie, i od strony króćców ssących (zmniejszony przekrój) i (paskudnie) od strony dysz w gaźnikach.
Jak przeróbki dokonywał warsztat w Polsce, to nie dojdziecie po numerze silnika co i jak ...
- Kaczor-Motorock
- Posty: 1049
- Rejestracja: 20 października 2007, 15:31
- Motocykl: Suzuki Intruder 1500
- Lokalizacja: Gostynin
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
. Gdzieś czytałem że roczniki moto odczytuje się trochę inaczej. Nie jest to rok kalendarzowy tylko jakoś inaczej, ale nie jestem pewien. Pozdrawiamstilgar75 pisze:No to mi wychodzi że mam 96 rocznik a nie 95
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
..ja mam pełny 17-cyfrowy VIN, i nie ma problemu, 10 litera to rok produkcji, a szesc ostatnich cyfr to numery silnika, prosto i zwieźle..tylko, ze to xv 1100 wersja USA..
Virago 1100,na razie starczy..
- Stilgar
- Posty: 5482
- Rejestracja: 22 grudnia 2007, 09:37
- Motocykl: Virago>Debilka>STonka>Varan
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
Jakbyś doszedł to tego to daj znać proszęmotorock pisze:. Gdzieś czytałem że roczniki moto odczytuje się trochę inaczej. Nie jest to rok kalendarzowy tylko jakoś inaczej, ale nie jestem pewien. Pozdrawiamstilgar75 pisze:No to mi wychodzi że mam 96 rocznik a nie 95
Administrator zastrzega sobie możliwość zbanowania ze względu na klauzulę sumienia.
- wuem
- Posty: 495
- Rejestracja: 28 marca 2008, 20:26
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: Skoczów
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
odświeżam temat
dla zainteresowanych na www.louis.de można też sprawdzić swoją maszynę
na górze strony jest coś takiego jak Bike-Datenbank
wybieramy producenta, pojemność i model i klikamy na Technische Daten zeigen
wg tego ja mam niezdławioną virago (34kW/46KM)
dla zainteresowanych na www.louis.de można też sprawdzić swoją maszynę
na górze strony jest coś takiego jak Bike-Datenbank
wybieramy producenta, pojemność i model i klikamy na Technische Daten zeigen
wg tego ja mam niezdławioną virago (34kW/46KM)
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka głupota. Nie mam pewności co do Wszechświata."
-
- Status: Offline
Re: Identyfikacja silnika
ogólnie 2YL to wersja najmocniejsza, niedławiona. i tego wszyscy szukają :-p