Strona 2 z 5

Re: Identyfikacja silnika

: 06 kwietnia 2008, 22:17
autor: szuwarek
Jeżeli chodzi o "rozkodowanie" nr VIN to można skorzystać ze strony .

Re: Identyfikacja silnika

: 07 kwietnia 2008, 14:18
autor: 11Lukasz
ale tu trzeba wpisac 17 cyfere.....


ja mam jeszcze inna zagadke. mamy numery 2YL, a w dowodzie 25 kw? jak mam teraz dojsc co faktycznie posiadam?

dodam, ze wedlug VINu wyglada na najmocniejsza wersje

Re: Identyfikacja silnika

: 07 kwietnia 2008, 14:24
autor: KoSS
A mnie pokazało całą prawdę :rock:

1986 YAMAHA
XV1100

VIN:
...................................

World region:
Asia

Manufactured in:
Japan

Year:
1986

Make:
Yamaha

Model:
XV1100

Body style:
Road / Street

Drive type:
RWD

Cylinders:
2 Cylinders

Re: Identyfikacja silnika

: 07 kwietnia 2008, 14:38
autor: 11Lukasz
Faktycznie uzyskales bardzo ciekawe informacje, mam nadzieje, ze Cie nie zaskoczylo, ze to Yamaha :mrgreen: :mrgreen:

Re: Identyfikacja silnika

: 07 kwietnia 2008, 15:46
autor: zaor
http://www.thevirago.co.uk/viragotechni ... byyear.asp

to jest jeszcze jedna strona z numerami VIN

Re: Identyfikacja silnika

: 07 kwietnia 2008, 19:23
autor: 11Lukasz
w morde, akurat przy 1992 nie ma 535, ponawiam pytanie, dlaczego moja 2yYL ma wpisane 25kW?

1990 XV535 UK Model 2YL-0022101
1990 XV535A 3JC-007101
1990 XV535AC 3JC-002101

1991
year model code
1991 XV535 UK Model 2YL-0022101

1992
year model code
1992 XV750D 3AL-024101 to*
1992 XV750DC 3CM-008101 to*
1992 XV1100D 1TE-047101 to*
1992 XV1100DC 1TA-015101 to*

Re: Identyfikacja silnika

: 17 maja 2008, 17:19
autor: rafi
11Lukasz,

prawdopodobnie masz zdławioną yamahe poprzez kryzę w krućcach ssących,

w niemczech często taki patent stosują dla młodych motocyklistów i dla za starych,

wystarczy że wyjmiesz gażniki ,zdejmiesz krócce ,wywalisz kryzy i odzyskasz swoje 46 KM

Re: Identyfikacja silnika

: 17 maja 2008, 19:20
autor: Piotrek666
virago 535

1988 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-003101 - 2YL-004010
1988 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-000101 - 3BR-000400
1989-1990 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-010099 - 2YL-018782
1989-1990 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-013101 - ...
1989-1990 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-003101 - ...
1989-1990 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-005101 - 3BR-008350
1991 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-029099 - 2YL-043208
1991 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-009101 - 3BR-010963
1992 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-054101 - 2YL-057567
1992 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-014101 - 3BR-015200
1993 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-093101 - 2YL-177898
1993 27 PS, 20 kw 3BR / 3BR-019101 - 3BR-019850
1994 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-125101 - 2YL-135999
1994 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-163101 - 2YL-167999
1995 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-179101 - ...
1995 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-035101 - 3BR-040099
1995 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-207101 - 2YL-216099
1995 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-040101 - 3BR-042099
1996 44 PS, 32 kw 2YL / 2YL-228101 - 2YL-238999
1996 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-048001 - ...
1996 44 PS, 32 kw 2YL / 2YL-248101 - 2YL-258999
1996 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-048001 - ...
1997 44 PS, 32 kw 2YL / 2YL-283881 - ...
1997 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-051661 - ...
1997 44 PS, 32 kw 2YL / 2YL-284317 - ...
1997 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-051211 - ...
1998 44 PS, 32 kw 2YL / 2YL-296191 - ...
1998 34 PS, 25 kw 3BR / 3BR-052991 - ...
1999 44 PS, 32 kw VJ011 / VJ011-000301 - ...
1999 34 PS, 25 kw VJ012 / VJ012-000301 - ...
2001-2003 34 PS, 25 kw VJ012 / VJ012-000660 - ...
2000 44 PS, 32 kw VJ011 / VJ011-004112 - ...
2001-2003 44/34 PS, 32/25 kw VJ011 / VJ011-008199 - ...
2000 34 PS, 25 kw VJ012 / VJ012-000470 - ...

z tego co się orientuje część 2YL było zdławione (wtórnie) ale w prosty sposób można je oddławić
natomiast 3BR są zdławione na m.in. wałku rozrządu (fabrycznie) i oddławienie sporo kosztuje

Re: Identyfikacja silnika

: 20 maja 2008, 20:48
autor: 11Lukasz
znalazlem na tabliczce znamionowej numer zaczynajacy sie na 3BT, to wersja 46 KM :rock:

Re: Identyfikacja silnika

: 09 czerwca 2008, 14:48
autor: medyk
ja mam 2yl271.. i nigdzie nic o niej nie mogę znaleźć a do tego nr silnika nie pokrywa sie z numerem ramy mam sie zacząć martwić? nr VIN mam tylko 9 cyfr.

Re: Identyfikacja silnika

: 09 czerwca 2008, 16:08
autor: Piotrek666
w nowszych virażkach nr ramy nie pokrywa sie z numerem silnika
i chyba wszystkie viragowe VINy maja 9 znaków

Re: Identyfikacja silnika

: 09 czerwca 2008, 16:13
autor: medyk
wielkie dzięki trochę mnie uspokoiłeś, pozostaje tylko pytanie czym to się wożę i gdzie to mogę sprawdzić bo na wszystkich stronkach które znalazłem na forum mojej nie ma
pozdrawiam

Re: Identyfikacja silnika

: 09 czerwca 2008, 17:25
autor: Piotrek666
numery po 2yl są cały czas rosnące więc jesteś gdzieś pomiędzy 96-97 (może masz jakiąś sylwestrową edycję ;) )

Re: Identyfikacja silnika

: 09 czerwca 2008, 17:37
autor: medyk
było by fajnie, ale datę pierwszej rejestracji mam maj 96....

Re: Identyfikacja silnika

: 12 czerwca 2008, 08:07
autor: karaś
oki, to albo zle szukam, albo koja virazka nie wiadomo skad pochodzi, bo moj VIN sie zaczyna na 3JC i siakos nie moge znalezc, we wszystkich linkach przez Was podanych mojego egzemplarza. kto mi wyjasni o co chodzi ??

Re: Identyfikacja silnika

: 12 czerwca 2008, 08:17
autor: Dono
karaś: ja tam bym się nie przejmował... ja swoich numerów też za cholerę nie mogę znaleźć - widocznie nasze egzemplarze to unikaty na miarę światową :mrgreen:

Re: Identyfikacja silnika

: 12 czerwca 2008, 09:04
autor: karaś
:mrgreen: oki, skoro tak twierdzisz, najwazniejsze, ze chodzi jak pszczolka, kto by tam zwracal jakas uwage na numery :twisted:

Re: Identyfikacja silnika

: 15 czerwca 2008, 11:12
autor: szuwarek
dono pisze: widocznie nasze egzemplarze to unikaty na miarę światową :mrgreen:
Się rozumie :rock:

Re: Identyfikacja silnika

: 14 grudnia 2008, 23:28
autor: MAC
Panowie, najlepiej zapytać kogoś w serwisie Yamaha, może ktos tam serwisuje :) ???oby do wiosny...

Re: Identyfikacja silnika

: 23 kwietnia 2009, 23:32
autor: strix
Panowie moze ktos ma juz jakas pewna tabele i moze sprawdzic numerki. Wiem, ze 2YL to ponoc zawsze wersja 46km ale znalazlem rowniez na forum info, ze niekoniecznie jednak...

Virowka z 97 r - nr. z tabliczki na silniku - 2YL -297xxx, nie spisalem VINa niestety.
Gdzies tam jednak zakloca spokoj mysl, ze moze to byc wersja 25KM...

Pozdr
strix

Re: Identyfikacja silnika

: 05 maja 2009, 20:18
autor: Krys25
Strix i 11Lukasz, ja też mam 535 z '97 i nie mogę znaleźć mojego numeru, może i unikat ale w dowodzie mam 25kW, moze to tylko cyfry ale na drodze czuję, że jakoś słabo się zbiera jak na 46KM :grin: Bardziej by pasowały te 34KM ( czy coś kolo tego) zwłaszcza, że prędkość maksymalna jest sporo niższa od podawanych. Jeszcze skontaktuję się z moim znajomym, który o wiele lepiej się na tym zna, może on to mi jakoś wyjaśni.

Re: Identyfikacja silnika

: 05 maja 2009, 20:45
autor: EMAX
Panowie u mnie zaczyna się 2GV jest to rocznik 87 nic o tym nie wiem ile ma koni co i jak vin sprawdzony zgadza się z nr silnika :smile:

Re: Identyfikacja silnika

: 05 maja 2009, 20:59
autor: hyny
Fajnie.... W Dow.Rej. 34kW ; 2YL 166xxx
1994 46 PS, 34 kw 2YL / 2YL-163101 - 2YL-167999
:bravo: nic dziwnego że z 'plecaczkiem' spokojnie 150 leciała, dałoby sie wiecej, ale miałem cykora :???: i mało mi głowy nie urwało

Re: Identyfikacja silnika

: 05 maja 2009, 21:17
autor: Krys25
No widzisz, Ty z balastem 150 a ja solo 115-120 max, teraz tylko muszę się dowiedzieć w jaki sposób mam ją zdławioną, na dniach sprawdzę króćce, może to one. Szczerze to przydałoby się mi te 10 kucyków, zwłaszcza podczas manewrów :wink:

Re: Identyfikacja silnika

: 05 maja 2009, 23:49
autor: strix
Krys25 pisze:Strix i 11Lukasz, ja też mam 535 z '97 i nie mogę znaleźć mojego numeru, może i unikat ale w dowodzie mam 25kW
W tlumaczeniu briefu mam ostatni wpis: motocykl bez ograniczenia mocy, moc kW przy min: 32/7500 wiec chyba oddlawiony. Z historii w briefie wynika, ze po zakupie w 1998 r zostal zdlawiony z 32kW poprzez jakies "puszko redukcyjne wewn. o fi 16,5mm - tak jest przetlumaczone" do mocy 25/6750 a nastepnie w roku 2000 oddlawiony do 32/7500 co zostalo potwierdzone kolejnym wpisem, pieczeciami stacji itd.

Jak przyjdzie czas i miejsce i tak ja przetestuje ;) Na razie najszybciej bylo w okolicach 100km/h z kawalkiem i do tej predkosci dochodzi bardzo szybko ze sporym zapasem do odkrecenia jeszcze.