Problem z odpaleniem Virago 535 94r.

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
terus
Status: Offline

Problem z odpaleniem Virago 535 94r.

Post autor: terus »

Hej, sezon się zaczął a mi Virazka 535 94r. nie chciala dzisiaj odpalic... chociaż jeszcze tydzień temu troche na niej jeździłem :cry: Czytałem prawie wszystkie te tematy typu "odpalanie motoru po zimie" jednak nie wiem za co i jak się zabrać... Akumulator naładowałem działa normalnie rozrusznik kręci no ale nie odpala. Wiem, że trzeba sprawdzić świece ale jak to zrobić :D Pewnie jest to proste ale jestem początkujący i nie wiem gdzie w ogóle to szukać, jakby był jakiś poradnik prosiłbym o wstawienie.

Motorek odpalałem 2 tygodnie temu z pełni naładowanym akumulatorem i działał bardzo dobrze, chodził około 30min i jeździłem nim dobre 15min. W trakcie jazdy nie było problemów normalnie rwał jak powinien.
Tydzień temu również go przepalałem jednak było troszkę gorzej tak po 15min zaczął nabierać bardzo wolnych obrotów gdy przy gazowałem i puściłem gaz, sam gasł... W trakcie jazdy nie miał takiego już zrywu jakby mu zabrało troche mocy.
Dziś mi w ogóle nie odpalił próbowałem na popych pare razy też nic... Strzeliło mu może 2 razy coś z rury i cisza.

Paliwa jeszcze jest sporo, na około 100km...

Jakby ktoś mógł jakoś pomóc podać link co i jak wykręcić oraz w którym miejscu przeczyścić to byłbym bardzo wdzięczny bo nigdy nie bawiłem się w mechanika...
Przemysl
Posty: 332
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 19:27
Motocykl: Yamaha virago 250
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Wiek: 32
Status: Offline

Re: Problem z odpaleniem Virago 535 94r.

Post autor: Przemysl »

wykręcasz świece (obydwie) i czyścisz je szczotką drucianą , sprawdzasz przerwę , nie wiem jak w 535 ale w mojej 250 wynosi ona 0,6-0,7 mm. kolor elektrody powinien być kawowy. Kiedy tankowałeś ostatnio? może poprostu ... zwietrzane paliwo ?