Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
-
- Status: Offline
Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Witam od niedawna jestem posiadaczem xv 1100 91r nie wiem jak dobrac sie do lag zeby nic nie zepsuc?!!!
- mike
- Posty: 43
- Rejestracja: 17 lipca 2009, 18:00
- Motocykl: byla xv1100/xvs650
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
troche na temat jest tutaj
viewtopic.php?t=1501
jesli chodzi o wyciek mialem ten sam problem,dalem do mechanika,jak nie masz odpowiednich narzedzi i nie robiles tego wczesniej to lepiej nie probuj szkoda nerwow,nie wiem skad jestes,w moich rejonach 55 funi+czesci
viewtopic.php?t=1501
jesli chodzi o wyciek mialem ten sam problem,dalem do mechanika,jak nie masz odpowiednich narzedzi i nie robiles tego wczesniej to lepiej nie probuj szkoda nerwow,nie wiem skad jestes,w moich rejonach 55 funi+czesci
- gutek_sm
- Posty: 215
- Rejestracja: 04 czerwca 2009, 22:21
- Motocykl: Sympatyk
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Ja robiłem zgodnie z tym opisem:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html
i mi się udało
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html
i mi się udało
Jak każda kobieta tak też i Virago, najkorzystniej wygląda gdy jest prawie nago.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 22:17
- Motocykl: Drag Star 1100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Witam, ja u siebie w virago 1100 (rok '88) również chciałem wymienic uszczelniacze oraz olej, ale mam pewien problem. Za pomocą opisów znalezionych na forum doszedlem do następującego etapu: odkręciłem małą śrubkę u dołu po czym wylał się olej przez jej otwór. Od góry odkręciłem śrubę na klucz 17. Pózniej zespawałem sobie długi klucz imbusowy i udało mi się odkręcić śrubę od samego dołu goleni. Od góry wyszła spręzyna i jakaś tuleja długa na ok 25cm. Problem teraz mam taki, że chcę goleń wysunąć z lagi, ale jak jest już wysunięta prawie do samego końca to ją coś trzyma. Czy goleń trzeba na siłe zsunąć z lagi, czy jest jakiś inny sposób?
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
- boras
- Posty: 147
- Rejestracja: 16 maja 2008, 13:19
- Motocykl: xv 750 '96
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
musisz po prostu wyjąć lagę z goleni zdecydowanym ruchem, najlepiej na imadle, i puści. to pierścień prowadzący stawia opór.
za motórem panny sznurem
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 22:17
- Motocykl: Drag Star 1100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Dzięki za radę, zrobiłem jak piszesz boras, i udało się bez większego problemu
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
-
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Koledzy wykrecilem lagi z moto i teraz musze je rozebrac czyli od dolu odkrecic srube na imbus a od gory po zdjeciu kapsli zobaczylem sruby tez na imbus tylko troche wieksze czy sa to wlasciwe sruby ktore trzymaja golenie w lagach,i czy po ich wykreceniu wyjme lagi? Dodam ze te sruby sa strasznie skorodowane i bedzie ciezko je odkrecic.! Jeszcze jedno pytanko czy to normalne ze na kazdej z lag na samej gorze pod lampa jest pierscien w ktorym ze strony zewnetrznej jest tak jakby maszynka z wenytlkiem do pompowania powietrza w lagi a te pierscienie na lagach sa polaczone ze soba cienka rurka! Czy ktos spotkal sie z takim rozwiazaniem i jesli tak ile tam sie powietrza pompuje i po co?
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
a moze zanim cos rozkrecisz to bys cos poczytał ?gregr1678 pisze:Koledzy wykrecilem lagi z moto i teraz musze je rozebrac czyli od dolu odkrecic srube na imbus a od gory po zdjeciu kapsli zobaczylem sruby tez na imbus tylko troche wieksze czy sa to wlasciwe sruby ktore trzymaja golenie w lagach,i czy po ich wykreceniu wyjme lagi? Dodam ze te sruby sa strasznie skorodowane i bedzie ciezko je odkrecic.! Jeszcze jedno pytanko czy to normalne ze na kazdej z lag na samej gorze pod lampa jest pierscien w ktorym ze strony zewnetrznej jest tak jakby maszynka z wenytlkiem do pompowania powietrza w lagi a te pierscienie na lagach sa polaczone ze soba cienka rurka! Czy ktos spotkal sie z takim rozwiazaniem i jesli tak ile tam sie powietrza pompuje i po co?
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
Tak spotkałem się, pompuje się tyle, żeby było akurat i żeby było w ogóle.gregr1678 pisze:....Czy ktos spotkal sie z takim rozwiazaniem i jesli tak ile tam sie powietrza pompuje i po co?
Szukajta a znajdzieta....
- Dono
- Posty: 2464
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Jak rozebrac lagi i wymienic symeringi?
gregor - poczytaj w linkach przytoczonych przez kolegów a w razie wątpliwości napisz w którymś z tych tematów;
pozdro
pozdro
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).